網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年5月13日 星期三

佢哋曾經都係「嫌疑犯」 疑似藝人淫片主角逐個數



疑似楊冪迷姦片流出,震驚中港台娛圈。其實近年有唔少藝人都被扯上淫片事件當中,成為嫌疑主角。

盧覓雪狼虎口交 上月有傳江湖人士開價十萬蚊向傳媒兜售一條疑似盧覓雪口交片,片中女主角面圓圓肥嘟嘟,神態表情極似盧覓雪。係就係重囗味咗啲,不過唔少網友都爭住一睹「覓覓」風采。盧覓雪得悉事件後一啲都唔嬲,佢話:「真係有啲似,但自己肯定知唔係我。哈哈哈,我懷疑祥仔扮,但佢冇嗰啲器官,扮唔到咁逼真。」

阿G.E.M. 半裸上太空? 紅到上宇宙嘅G.E.M. 真係可能得罪人多嘅關係,上年同今年3月都分別有疑似佢嘅裸照出土。相中疑似阿G.E.M. 半祼上身攤喺牀上,一個大側面像真度極高。事後佢主動喺微博澄清:「其實黑粉們還挺有潛質去做製片人的,他們找替身太強了!但被騙了的人,抱歉!那不是我。」

金剛「激戰」連詩雅 上年網上驚爆一段性愛片,聲稱係「金剛與一女藝人的春宮片」,影片長約3分半鐘,片中男女主角嘅樣貌身形都激似金剛同連詩雅。事後金剛否認事件,不過就話片中嘅男主角真愛係好似佢。而性愛片瘋傳咗冇耐,就有網友踢爆條片其實係日本AV,「連詩雅」真正身份原來係女優永澤真央美。

鍾意就快D Share啦!