掃呢頁CODE去手機

2015年6月22日 星期一

不合大台審美標準? 巨胸Mandy及硬膠Judy宣布退選





其他影片:>>






遊戲都未開始,就宣布提早離場?講緊今年港姐競選未公布入圍名單,就接二連三爆發退選潮。早前谷胸鋼管舞女郎Celine第一個喺fb宣布唔玩,前晚輪到大熱之一,巨胸妹Mandy Ng宣布退出,而尋日另一參賽者Judy亦因私人原因退選。

同10優狀元麥明詩同列大熱嘅巨胸Mandy前晚喺IG留言:「多謝各位的支持,但我不會再選下去了。每天成為討論的對象,拿我跟別人比較,還有已經很累了的時候還要面對記者朋友,被跟蹤。種種壓力令我經常失眠失落,也認為這種生活方式不合適我。」之後佢又話:「Haters gonna hate。有種人不用去理,有些事不用去管。不要影響自己的心情,繼續做自己。」上圍勁爆嘅佢成日喺社交網大晒性感,盡展豪放一面,又好難唔成為輿論對象嘅。

而最新宣布退選嘅Judy,雖然身材唔錯,但就俾人質疑個樣太膠,有後期加工之嫌。早前佢已經喺fb表示:「有男朋友真的要放棄很多機會。」唔知呢個係咪佢退選嘅「私人原因」,定係佢自知入圍機會微而提早放棄喇。

鍾意就快D Share啦!