掃呢頁CODE去手機

2015年6月22日 星期一

醫生建議切除子宮 張家瑩: 我好多嘢未做 張家瑩,



【短片】【子宮病變】醫生建議切除子宮 張家瑩: 我好多嘢未做

2015-06-21 23:16:00



其他影片:>>






張家瑩子宮病變:我好多嘢未做

於2007年奪得亞姐冠軍的張家瑩(Grace),與亞視的合約至年底才約滿,由於亞視現時暫停製作節目,她亦趁空飛到美國與父母一起出席弟弟的大學畢業禮,張家瑩還把開心家庭照放上facebook與好友分享。

不過開心背後,張家瑩早前接受訪問時透露數月前發現患上子宮頸細胞病變,讓今年31歲的她哭成淚人:「本來接咗拍杜Sir(杜琪峯)一部新戲,但入劇組前發現身體有啲唔舒服,檢查之下發現患上子宮頸細胞病變,好彩發現得早,醫生話我嘅指數挨近cancer(子宮頸癌),當時真係好驚,覺得自己將來每行一步都唔知為咗乜。」

張家瑩透露有醫生曾建議她將整個子宮切除,杜絕將來患癌機會,但被她否決,她解釋:「我仲咁後生,好多嘢都未做,仲有諗住將來要結婚生BB。好彩經朋友介紹下,遇到一個較好醫生,佢建議我做一個小手術,將啲唔好嘢拎出嚟,再化驗夾走咗嗰部份,原來比想像中高一級。」張家瑩直言起初不敢告知家人,只默默地獨個兒承受,問可有找男友安慰?她笑說﹕「我都希望快啲搵到,呢個時候女仔真係需要有另一半喺身邊分擔,咁會冇咁緊張。我以前冇定期做檢查,但我真係好想呼籲大家,呢種病對現代女性好常見,唔理就好大件事,我家都要每半年做一次身體檢查。」



(攝影:沈健程)



亞姐張家瑩患子宮頸細胞病變,當時醫生曾建議她切除整個子宮。





張家瑩年底才與亞視約滿。





張家瑩早前舉家到美國出席弟弟的大學畢業禮。

鍾意就快D Share啦!