網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年10月20日 星期二

豪晒三吋事業線 蔡潔願為好角色全裸 蔡潔,



蔡潔Deep V晒三吋事業線,好養眼!

next 1/1 pre

蔡潔話會視角色需要而決意性感程度!

next 1/1 pre

蔡潔仲話接受到全裸!

next 1/1 pre

蔡潔

next 1/1 pre

藝人蔡潔(Jacky)出席朱古力品牌活動,為迎合今晚派對以聖誕節為主題,身穿金色Deep V晚裝亮相,露出三吋事業線,非常養眼!問到近日工作計劃?Jacky表示:「會拍電影!(同邊個演員合作?)係香港電影,但未開始拍住,暫時未可以透露住。」

而蔡潔早前曾在彭浩翔執導的電影中有大膽演出,被問到可否介意在未來作品繼續性感演譯,Jacky表示視乎角色需要,自己無太大所謂,說:「最近新戲要學彈結他,要不停苦練,練到手指起繭,唔夠膽留指甲!(之前有冇學過樂器?)有學過中樂同琵琶,同結他有共通,但好耐冇練,要再上手。」

問到性感亮相螢光幕還是學習新技藝較難?Jacky則表示:「唔同,性感就睇尺度,點樣身體表現最靚,表演樂器就要感覺。(最大性感尺度?)唔會睇到咁死,要睇番故事角色!(接唔接受全祼演出?)可以!(有冇人搵過你拍?酬勞多啲?)唔知!因為未有人搵!」

「東網巨星」fb專頁:

每日Keep住推介最「精」最「趣」娛聞,只需數分鐘,即可化身娛樂通,茶餘飯後唔驚冇話題。想加入熱議最hit最爆娛聞行列?呢個專頁真係不Like不可。

http://www.facebook.com/onccstars

鍾意就快D Share啦!