網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年10月28日 星期三

FF25歲結婚 理大大 O女神想生孖 B [FACE - 440 - 大專校園] 女神,MF,



勞欣彤 Cherry 18歲

理大應用物理學高級文憑 Yr.1

如果有機會, Cherry話最想同未來老公、囝囝移居英國或者荷蘭,因為佢最嚮往田園小鎮的生活環境。

U花 U草

FF25歲結婚 理大大 O女神想生孖 B

喺香港愈嚟愈難生活, sorry!應該係愈嚟愈難「生存」,相信咁講都唔算誇張,特別係要喺香港結婚生仔同買樓,對年青人嚟講,只可以 FF發吓夢先,現實諗都唔使諗!不過喺理大大 O被選為女神嘅勞欣彤( Cherry)就竟然想 FF變成真, 18歲就諗定趁後生結婚兼生孖仔,女神你真係好 pure。

「我好鍾意小朋友,每逢同親戚朋友食飯,我都一定會拖住佢哋啲仔女周圍玩。望見小朋友咁天真可愛,令我好想 25歲結婚,最好去埋外國生活,因為唔鍾意香港生活節奏太快,教育制度又俾小朋友好多壓力,去到外國生番對孖仔,幫佢哋打扮到又型又潮!同埋我一定唔做怪獸家長,會比空間囝囝自由發展,最緊要佢哋生活開心。我平時好鍾意行啲 BB用品鋪頭,今年畢業旅行去英國我仲買定好多 BB衫同襪留俾我第時個 Baby!」

咪以為 Cherry FF到好離地,其實佢都深知結婚生仔係人生大事兼需要穩定經濟基礎:「諗就咁諗啫,不過都知移居外國有一定難度,何況我都未必捨得屋企人!加上我𠵱家仲未有男朋友,惟一可以做嘅,就係讀好啲書,升番上我想讀嘅工程系,有份穩定嘅工作再計劃吓囉!」

雖然 Cherry喺理大大 O被選為女神,但原來女神𠵱家仲係單身,各位理大巴打,機會嚟喇!

自從 Cherry今年 6月去完英國畢業旅行,加上受家姐喺倫敦讀書嘅薰陶下,令佢更加愛上當地嘅風土人情。

有穩定嘅工作係家庭幸福嘅其中一個重要因素,所以 Cherry嚟緊想升讀出路好嘅工程系,做一個繪圖建築師。

撰文:彭家駿

攝影:范仲良

鍾意就快D Share啦!