網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年10月28日 星期三

極速惡補  5星打造地表 10強 UStar [FACE - 440 - 大專校園] UStar,MF,



15號港大保良局李展樑 Jason一向都鍾意開心些牙( Share),就算對住梁梓禧( Roland)都大方騷出八嚿腹肌,興奮到 Roland都 O晒咀!

U Star

極速惡補  5星打造地表 10強 UStar

雖然入得 UStar 10強都唔簡單,不過得個靚樣係滿足唔到觀眾嘅要求,為令 10位 UStar更有睇頭,大會請咗梁梓禧、何傲兒、《學是學非》 Ben Sir、小花(譚杏藍)同𡁻海珠(譚淇淇)幫班 UStar極速惡補,打造地表 10強校花校草,想睇特訓足本片段,留意 FACE Pop App

http://facemag.hk/ustar2015

梁梓禧咬正字

做慣主持嘅 Roland即場考 18號才晉溫詠傑 Alvin(中)同 15號港大保良局李展樑 Jason(右)講急口令,經過 Roland指點後,兩位 UStar懶音都少咗!

Ben Sir學是學 FACE

Ben Sir喺大學界出名又型又潮,為 UStar拍學是學 FACE,出埋私伙車,佢一落車就散發着男性魅力, UStar真係要學嘢喇!

除咗中文犀利, Ben Sir最正係好玩得又搞笑,就算當日拍攝第一次見 19號中大黃凱逸 Zelos同 10號城大易佩詩 Cecilia都勁快熟落,好快打成一片!

𡁻海珠食頹飯考演技

𡁻海珠即場要求 5號珠海林映蔚 Bie要交戲食頹飯,不過佢只係用匙羮𡃁得一粒飯,怪唔之得咁瘦

𡁻海珠搞笑又玩得癲,要佢對住碟頹飯扮地盤佬扮得勁神似, 3號城大崔嘉怡 Andrey同 5號珠海林映蔚 Bie要學吓𡁻海珠喺鏡頭面前咁放先得!

何傲兒儀態萬千招

難得女神駕到,現場氣氛即時升溫相當熾熱,氹得何傲兒 BB笑唔停!難得笑都咁有儀態,所以在場攝影師都嗒晒糖。

由前港姐何傲兒教兩位 UStar 9號浸大黃雪瑩 Megan同 2號知專蔡寶欣 Pony儀態就最好不過,臨埋位何傲兒仲不停對稿,相當專業!

投選至愛 UStar花草各一名

本週二( 10月 20日)傍晚登入官網,選出至愛 UStar花草各一名,必須 like齊 FACE UStar、 FACE Magazine、 FACE CAMPUS校園版及 follow faceustar ig,即有機贏取以下潮物。

獎品:

Luminox 3051 Blackout Watch(價值$3,600)

歡迎本港及海外網民投票。

收集投票者個人資料只供領獎時核對身分之用,必須真實無誤,否則不能參加有獎遊戲;《 FACE》員工及家屬不得參加。

得獎者將有專人於 2015年 11月 30日前以電話通知。

未滿 16歲投票人必須有家長陪同方能領獎,若本地及海外得獎者未能於指定日期內親臨本公司領取獎品,則作放棄論。

如有任何爭議,《 FACE》保留一切最終決定權。

鍾意就快D Share啦!