掃呢頁CODE去手機

2015年11月16日 星期一

斷韌帶住院三個月 劉子千肥咗30磅 :),

斷韌帶住院三個月 劉子千肥咗30磅



其他影片:>>






斷韌帶住院三個月 劉子千肥咗30磅

甄珍同劉子千昨晚參加金利豐老闆娘朱李月華娶新抱嘅喜宴,甄珍拎住利是到場,佢就話

俾利是人情係少少心意,講到同劉家昌離婚嘅新聞,佢就立即退後話:「謝謝,今日來祝福,不談這些。」

劉子千就肥咗好多,至少脹咗兩個碼,佢話因為之前斷咗韌帶,喺醫院住咗三個月,肥咗30磅,0依家要努力keep fit。

講到爸爸媽媽離咗婚20幾年,佢就話都係0依家先知,但佢哋永遠都係自己嘅爸爸媽媽,細個啲嘢唔太清楚,都唔會去問,最重要係佢哋兩個開心,佢又話:「媽媽住香港,我住台灣,會來香港多點陪媽媽。」佢仲話都有一段時間冇搵爸爸劉家昌,因為知爸爸唔帶電話。問到知唔知爸爸係唔係有經濟困難,劉子千就笑言自己經濟仲困難,都想搵爸爸,但係劉家昌成日都周圍去。

鍾意就快D Share啦!