掃呢頁CODE去手機

2015年11月16日 星期一

巴黎恐襲:血洗巴黎:洪永城怒斥IS 秋生顯溫和 :),秋生,伊斯蘭國,IS,洪永城,黃秋生,



睇嚟Tony呢次真係動咗真火。

next 1/1 pre

Tony喺IG講到「為咗減少暴力,需要用更多的暴力」!

next 1/1 pre

秋生都直言恐怖分子喺瘋子。

next 1/1 pre

秋生仲話覺得好唔安全,因為恐怖分子可以隨意地攻擊任何人任何地方。

next 1/1 pre

網民都叫Tony冷靜。

next 1/1 pre

洪永城曾於巴黎拍攝節目《走過浮華大地》。

next 1/1 pre

黃浩然(左起)、黃翠如同周柏豪喺台北拍緊節目。

next 1/1 pre

法國巴黎周五晚(13日)經歷黑暗一夜,遭極端回教組織「伊斯蘭國」(IS)恐怖襲擊,導致傷亡慘重,事件令全球震驚!面對IS再次向西方國家「宣戰」,各國都開始關注以美國為首的反IS聯盟未來將如何應對,不少名人明星亦在網上表達痛心,為巴黎祈福,悼念死傷者。

曾被坦克大炮指嚇

當中曾到訪世界各地拍攝旅遊節目的藝人洪永城(Tony)感受至深,昨日在社交網公然向恐怖分子挑機,支持以暴易暴對抗恐怖主義,他在instagram轉發寫有「KEEP CALM AND KILL ISIS(保持冷靜並殲滅IS)」的圖片,並留言:「為咗減少暴力,需要用更多的暴力。」不過,不少網友表示洪永城的言論分分鐘會觸及恐怖分子神經,擔心他成為下一個目標,故紛紛勸他冷靜。

事實上,Tony於2012年主持無綫節目《走過烽火大地》時,曾深入戰火瀰漫的中東地區包括伊拉克、黎巴嫩等,行程中Tony在黎巴嫩首都貝魯特乘車時,更被當地軍人叫下車,用槍指嚇兼被坦克車大炮瞄準,Tony直言當時嚇到雙腳不斷震,腦海亦一片空白。前年他又與黃翠如、湯洛雯在無綫節目《走過浮華大地》到訪過法國巴黎,難怪他的感受會如此強烈。

秋生:冇地方係安全

另外,日前黃秋生於網上譴責IS:「嗰班唔係恐怖份子,嗰班係瘋子。」秋生昨日接受本報電話訪問得悉Tony向IS「下戰帖」,他表示如果將「KILL(殲滅)」改成「STOP(停止)」可以減少血腥會更好,而秋生的態度亦明顯比洪永城溫和,他說:「今次呢個襲擊係向全人類文明宣戰,危害全人類嘅安全,全世界都要重視呢個問題同組織嘅存在,我已經覺得全世界好似冇一個地方係安全,佢哋可以隨意地攻擊任何人任何地方。」

與Tony合作無間的黃翠如至截稿前未有回應,她正身在台北與周柏豪和黃浩然拍攝節目,柏豪將三人合照分享到網上。

最強娛樂APP《東網巨星》,推出全新遊戲節目《巨星放題》,除咗有謝安琪同陳奕迅擔任星級主持,仲有好多星級參賽者,最新一集係張繼聰,想睇佢同老婆點樣喺個節目度耍花槍?快啲去《東網巨星》App收睇

《東網巨星》App下載連結

Android App - http://goo.gl/GqQlC2

iOS App - http://goo.gl/ItozKI

鍾意就快D Share啦!