網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年1月29日 星期五

神之對決 學友凌空揈水髮擊退發哥殺氣 __,發哥,張學友,學友,周潤發,

嘩!歌神學友同神級影帝發哥對打乒乓波,齋睇卡士都夠勁啦!next1/1pre發哥呢個Look,竟然有一種由心而發嘅感覺,呢啲咪演技咯。next1/1pre學友呢個造型,好似《哈利波特》嘅石內卜。next1/1pre發哥就算未埋位,都Keep住頹廢嘅狀態,專業!next1/1pre發哥連手指指都渾身是戲,神級影帝並非浪得虛名。next1/1pre齋睇相,都Feel到現場兩大「神」嘅氣場。next1/ ...


嘩!歌神學友同神級影帝發哥對打乒乓波,齋睇卡士都夠勁next1/1pre發哥呢個Look,竟然有一種由心而發嘅感覺,呢啲咪演技咯。next1/1pre學友呢個造型,好似《哈利波特》嘅石內卜。next1/1pre發哥就算未埋位,都Keep住頹廢嘅狀態,專業!next1/1pre發哥連手指指都渾身是戲,神級影帝並非浪得虛名。next1/1pre齋睇相,都Feel到現場兩大「神」嘅氣場。next1/ ...


嘩!歌神學友同神級影帝發哥對打乒乓波,齋睇卡士都夠勁

next 1/1 pre

發哥呢個Look,竟然有一種由心而發嘅感覺,呢啲咪演技咯。

next 1/1 pre

學友呢個造型,好似《哈利波特》嘅石內卜。

next 1/1 pre

發哥就算未埋位,都Keep住頹廢嘅狀態,專業!

next 1/1 pre

發哥連手指指都渾身是戲,神級影帝並非浪得虛名。

next 1/1 pre

齋睇相,都Feel到現場兩大「神」嘅氣場。

next 1/1 pre

兩個不相上下,誰也搶不了誰的風頭。

next 1/1 pre

學友呢吓凌空轉身扣殺。

next 1/1 pre

個亮點喺飛舞嘅頭髮度。

next 1/1 pre

無論點睇,都係咁Chok。

next 1/1 pre

型到哩。

next 1/1 pre

「賭神」周潤發與「歌神」張學友兩大影帝,繼1988年合作電影《八星報喜》後,廿八年後次攜手合作演出王晶、劉偉強執導及監製的賀歲電影《賭城風雲III》。

鬥放笑彈

戲中一場乒乓球對賽的重頭戲中,二人扭盡六壬大鬥演技兼勁放笑彈。一身便裝、頭髮蓬鬆、在戲中飾演石一堅一角的周潤發,以凌厲眼神和演技在乒乓波枱上「戲」壓學友,展示出銳不可擋的殺氣。

發哥輸波即撒嬌

而飾演易天行一角的學友,則以ONE LENGTH曲髮斯文Look上陣,望落仲有啲似《哈利波特》嘅石內卜添。面對周潤發強勁氣場,學友以Cool爆演技和台詞迎戰,各不相讓。對於周潤發的強勁殺球進迫,學友使出一招凌空轉身360度扣殺還擊,最終學友在戲中勝出賽事,周潤發則「撒嬌」拋下一句:「唔玩嘞,你都唔讓人嘅。」並掟下球拍離場,十分搞笑。

對於與周潤發28年後再度合作,學友表示很開心。談到周潤發戲內戲外幽默感十足,學友說:「其實我都想同大家齊搞笑㗎,但可惜我個角色唔係咁樣設定。」

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。如果鍾意韓風嘅,集中介紹最新韓劇、韓片同韓國最新歌曲嘅《韓劇榜》,同埋Highlight每周韓星訪港精彩片段,以及報道韓國演藝圈最新動態嘅《韓風吹》絕對啱晒你。仲諗咩呀!快啲Download

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!