網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年1月29日 星期五

陳煒Cut線擋飯局:估唔到一把年紀仲有 __,陳煒,

陳嘉容(右)對於飯局價名單表示係笑話一樁,而陳煒(左)則承認有人叫佢去,不過冇去到。next1/1pre今日傳出一份女星飯局價名單,涉及模特兒陳嘉容與演員陳煒及林雅詩等女星,陳嘉容回應指消息全是自家創作:「十足十笑話一樁,只可以嘆句無可奈何。如果真係有富豪肯出80萬,我會去㗎!叫埋其他嘅Model一齊去,跟住就將啲錢捐去做慈善。」陳煒則承認有人叫她去:「我冇去!唔知點解佢哋會有我電話。(點應付?) ...


陳嘉容(右)對於飯局價名單表示係笑話一樁,而陳煒(左)則承認有人叫佢去,不過冇去到。

next 1/1 pre

今日傳出一份女星飯局價名單,涉及模特兒陳嘉容與演員陳煒及林雅詩等女星,陳嘉容回應指消息全是自家創作:「十足十笑話一樁,只可以嘆句無可奈何。如果真係有富豪肯出80萬,我會去㗎!叫埋其他嘅Model一齊去,跟住就將啲錢捐去做慈善。」陳煒則承認有人叫她去:「我冇去!唔知點解佢哋會有我電話。(點應付?)Cut佢線,估唔到我一把年紀仲有呢啲嘢。」

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。如果鍾意韓風嘅,集中介紹最新韓劇、韓片同韓國最新歌曲嘅《韓劇榜》,同埋Highlight每周韓星訪港精彩片段,以及報道韓國演藝圈最新動態嘅《韓風吹》絕對啱晒你。仲諗咩呀!快啲Download

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!