網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年1月29日 星期五

日負利率:日負利率推冧Yen價 新春出遊加碼血拼? __,

next1/1prenext1/1prenext1/1prenext1/1prenext1/1prenext1/1prenext1/1pre踏入2016年,正當大家以為環球金融危機會令日圓(Yen)上升而打亂旅遊部署之際,日本央行今日竟然向大家高呼:「放心來日本掃貨吧!」皆因在日本央行今日突施一招「負利率」,Yen價急插,大家最期待嘅畫面即時出現喇!事實上,Yen價應該都好難大升,兌港紙或有排企喺 ...


next 1/1 pre
next 1/1 pre
next 1/1 pre
next 1/1 pre
next 1/1 pre
next 1/1 pre
next 1/1 pre

踏入2016年,正當大家以為環球金融危機會令日圓(Yen)上升而打亂旅遊部署之際,日本央行今日竟然向大家高呼:「放心來日本掃貨吧!」皆因在日本央行今日突施一招「負利率」,Yen價急插,大家最期待嘅畫面即時出現喇!

事實上,Yen價應該都好難大升,兌港紙或有排企喺低位,《東網》專登整埋幾個圖,畀你知道日本點解,同埋點樣質低自己嘅貨幣。

嗱!今個新春出發遊日的朋友,唔加碼掃貨都對唔住自己啦;至於想去日本的朋友,就算新春錯過咗,復活節都可以嚟多round

其實,Yen價1月至今不斷上升,每百日圓兌港元一度升至6.68水平,令好多鍾情遊日的港人都好緊張,心諗係咪要兌定平Yen先;有人甚至會諗,當Yen愈來愈強,今年可能要「去少啲」日本。

不過,今日日本央行話你知「大家諗多咗喇!」由於當地將推行負利率嘅關係,每百日圓兌港元今日一度跌至6.42,真係「遲換多幾舊」,又可以放心去日本血拼,3至4月更可以錦上添「花」去賞櫻。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!