掃呢頁CODE去手機

2017年3月30日 星期四

家姐搵定位 江希文遲到帶囡囡氹阿媽 [壹週刊 - 1412] __,江希文,M1,

一餐飯食足兩粒幾鐘,Liz同家姐江欣燕更加傾唔停口,感情真係好好。同你吟一吟家姐搵定位 江希文遲到帶囡囡氹阿媽同胡漢清分手之後,江希文(Liz)一度要 ...


一餐飯食足兩粒幾鐘, Liz同家姐江欣燕更加傾唔停口,感情真係好好。

同你吟一吟

家姐搵定位 江希文遲到帶囡囡氹阿媽

同胡漢清分手之後,江希文( Liz)一度要求對方俾廿萬生活費佢同囡囡,仲搞到鬧上法庭, Liz同胡家關係麻麻,但對自己屋企人,佢就好孝順,周不時帶囡囡返外家探阿媽。

呢日,江希文又約咗媽咪同家姐食飯,下午五點,江欣燕揸車載媽咪去到數碼港,兩母女行去對面商場係咁巡,原來係睇緊去邊度食嘢好,最後揀咗間越南餐廳,攞定位叫定嘢食等 Liz,姍姍來遲的 Liz遲足半粒鐘,江媽媽一見孫女就開心到企起身迎接,江欣燕又即刻夾河粉俾姨甥女食,就快 4歲嘅 Natalie真係江家小公主!

食飽飽,江媽媽抱住孫女四圍睇嘢。

江欣燕先同媽咪搵位。

囡囡好鬼嗲,食食吓嘢就伏咗落媽媽度詐嬌!

撰文:八珍


鍾意就快D Share啦!