掃呢頁CODE去手機

2017年3月30日 星期四

拍拖八周年!傳孫耀威陳美詩今年結婚 __,孫耀威,陳美詩,

好Sweet呀!藝人孫耀威與女友陳美詩為圈中模範情侶,不經不覺二人已經拍拖八年,更有傳二人將於今年拉埋天窗,真係可喜可賀。孫耀威同女友拍拖多年依然相當 ...


好Sweet呀!

藝人孫耀威與女友陳美詩為圈中模範情侶,不經不覺二人已經拍拖八年,更有傳二人將於今年拉埋天窗,真係可喜可賀。孫耀威同女友拍拖多年依然相當之sweet,雖然佢喺外地工作,但拍拖八周年都依然越洋送驚喜,買了花和賀卡送給女友。孫耀威喺社交網放閃,上載了女友收到花的相片,並留言:「SURPRISE!雖然我要拍戲,但也希望妳:8週(周)年快樂! ∞週年快樂! 」還表示自己「其實我都幾浪漫」、「女人收花冇得輸」、「infinitelove」,好多網友都激讚孫耀威係好男友!有傳兩人計劃今年拉埋天窗,下個月將會飛到澳洲影結婚相。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!