掃呢頁CODE去手機

2017年3月8日 星期三

上月高調宣佈結婚 陳雅倫嫁唔成數未婚夫攬女講大話 __,陳雅倫,

上月高調宣佈結婚陳雅倫嫁唔成 數未婚夫攬女講大話陳雅倫去年結識吳彥祖表哥Martin,上月宣佈今年內拉埋天窗,豈料不到一個月,她昨日公告七個月戀情玩完 ...


上月高調宣佈結婚

陳雅倫嫁唔成 數未婚夫攬女講大話

陳雅倫去年結識吳彥祖表哥Martin,上月宣佈今年內拉埋天窗,豈料不到一個月,她昨日公告七個月戀情玩完。結婚不成的陳雅倫,昨向本報透露七個月內曾五度提出分手,每次都因Martin死𦧲而復合,今次總結Martin冇得留低原因是攬女、失蹤、講大話,更指他「唔做戲嘥晒」。



陳雅倫跟Martin的戀情,只維持了七個月便分手收場。資料圖片

現年51歲、被稱為「凍齡女」的陳雅倫(Ellen),上月宣佈跟吳彥祖表哥、45歲的Martin訂婚,並且預告今年結婚。不過昨日卻有報道指上月24日Martin跟陳惠敏的囡囡陳鳳儀夜蒲喝酒到天光,更攬頭攬頸。昨日陳雅倫在facebook留言:「女人一定要自強,這樣才能保護自己,像我50又如何?我還要分身應付那些不停圍繞着我飛的小蜜蜂呢!開心其實好簡單。」



甩拖的陳雅倫近日寄情健身,認為女人要自強才能保護自己。



陳雅倫曾與李思捷因車廂狂啜傳緋聞,她不滿Martin重提此事表現幼稚。資料圖片



陳惠敏的囡囡陳鳳儀(左)被指和Martin早前夜蒲,更攬頭攬頸。資料圖片

扮病玩失蹤

身在香港的陳雅倫昨日接受本報電話訪問,透露拍拖至今先後五次提出過分手:「每次分手佢都會甜言蜜語死𦧲,不過今次真係冇得講。上月24號嗰日我喺北京打畀Martin,佢話同人喺中環飲酒,原來去咗攬女。到25號我返香港,原本佢要接機,點知去到一半佢話驚狗仔隊影到,所以冇嚟到喎。」跟着一個星期Martin都以病跟咳為由,沒有跟她見面,亦拒絕她探病。

兩人分手導火線在大前日發生,原本約好見面的Martin竟失蹤24小時,陳雅倫說:「一早約好咗,點知佢嗰日玩失蹤24小時,電話唔聽搵唔到佢。到噚日(6日)佢打嚟解釋仲好笑,話自己嘔血,驚有事去咗醫院照X光,又話自己失聲所以冇打畀我。我話『黃生,唔好玩啦,大家成年人,你自己做過乜嘢心知肚明』,噚日同佢分咗手。」

陳雅倫透露Martin所用的靚電話號碼,登記人是她,所以翻查電話紀錄時發現一個小秘密:「情人節同我生日都冇嚟北京陪我都算,但估唔到情人節凌晨,佢第一個打出同打入嘅電話唔係打畀我呢個女朋友,而喺另有其人囉!」



吳彥祖上月被問到表哥Martin閃婚時,表示冇回應。資料圖片

幼稚提思捷

拍拖期間,其實陳雅倫先後五度提出分手,原因是覺得對方太幼稚,重提自己跟李思捷的緋聞,她說:「思捷係我朋友,點解要攞一啲唔係事實嘅嘢嚟講。」一面喊分手,可惜最後衰心軟不敵𦧲功,陳雅倫形容男方把口啷過油,經常將「我愛你、冇咗你唔得、你唔好離開我」掛在口邊,她說:「邊個女仔唔鍾意聽,佢仲會好似接吻魚咁不停錫你,拍拖嗰陣真係好enjoy。」

另外,講到之前Martin被舊愛力數不負責任時力撐男友,陳雅倫無奈表示:「嗰時佢係我男朋友,而且熱戀中,我點都要盲撐,到後嚟越睇越唔對路,睇清楚佢為人。」

採訪:何永寧


鍾意就快D Share啦!