掃呢頁CODE去手機

2017年3月8日 星期三

三上悠亞做G奶店長冧客 __,三上悠亞,

三上悠亞着住「惠比壽麝香葡萄」制服現身台灣,大騷G奶本錢。台灣粉絲就開心啦!日本AV女優三上悠亞今日又飛咗去台北,宣傳「惠比壽麝香葡萄」月底喺當地嘅演 ...


三上悠亞着住「惠比壽麝香葡萄」制服現身台灣,大騷G奶本錢。台灣粉絲就開心日本AV女優三上悠亞今日又飛咗去台北,宣傳「惠比壽麝香葡萄」月底喺當地嘅演 ...


三上悠亞着住「惠比壽麝香葡萄」制服現身台灣,大騷G奶本錢。

台灣粉絲就開心日本AV女優三上悠亞今日又飛咗去台北,宣傳「惠比壽麝香葡萄」月底喺當地嘅演出,仲客串做一日飯店店長添!

今日下午佢着住「惠比壽麝香葡萄」制服登場,大騷G奶事業線,由於三上悠亞號召力強,吸引唔少傳媒到來採訪,搞到本來好狹窄嘅場地水洩不通,三上悠亞入場個陣,都要左穿右插先至越過人牆。

三上悠亞先用中文講「大家好」同粉絲及傳媒打招呼,佢話呢幾日會做一日店長,同埋預告4月中「惠比壽麝香葡萄」有全新嘅日本巡演,叫大家記得去捧場。出場9分鐘之後,三上悠亞就快閃去換衫,7分鐘後以「一日店長」的裝扮現身,仲即場向主持人學台語「多謝人客!」以備到時用來冧粉絲。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!