掃呢頁CODE去手機

2017年9月18日 星期一

【獨家】蔡卓妍拒做小三狠撇偷食男 __,蔡卓妍,小三,阿Sa,

蔡卓妍同譚耀文為新戲開工。藝人蔡卓妍(阿Sa)與譚耀文(阿譚)為英皇電影《聖荷西謀殺案》開工,戲中飾演舞蹈員的阿Sa,與原本已有女友的阿譚譜出戀曲,成 ...


蔡卓妍同譚耀文為新戲開工。


藝人蔡卓妍(阿Sa)與譚耀文(阿譚)為英皇電影《聖荷西謀殺案》開工,戲中飾演舞蹈員的阿Sa,與原本已有女友的阿譚譜出戀曲,成為「小三」。二人雖然於12年前在電影曾有群體對手戲,但如今才算真正碰頭,阿譚還指每次看見阿Sa均笑容滿面,令拍攝過程非常愉快。

唔接受大話同藉口

乃跳唱組合Twins出身的阿Sa,滿有信心指無需為此角色特別練舞,提到戲中介入阿譚感情,阿Sa坦言現實中絕不能接受:「我唔會做小三,亦唔想另一半有,以前的確遇過,呢個世界好細,同埋女人直覺真係好強,一發現就即分手,唔使問,我唔想聽大話同藉口。(唔會心軟?)我對愛情好投入,會不顧一切,希望另一半都一樣,會珍惜我。」她表示會以時間療情傷,當新戀情到來時便會忘記過去不快經歷。談到拍與阿譚拍攝親熱戲,阿Sa笑說:「雖然今日好熱,但放心,我冇(體)味。(男友唔畀你拍親熱戲?)冇,大家互相尊重對方工作,劇情需要就會拍。」

譚耀文唔敢出軌

而客串一天的阿譚,則表示近日同時為三部電影開工,晚晚熬夜搞到聲沙。問到現實可有遇過小三?阿譚說:「如果有(小三),我死咗好耐而且逃唔過老婆法眼。以前讀書時曾同時對幾個女仔有興趣,揀咗好耐先同其中一位發展,所以我嘅戀愛經歷五隻手指數得晒!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!