掃呢頁CODE去手機

2017年9月18日 星期一

演出受傷頂硬上 歐錦棠:前臂扭向外邊 __,歐錦棠,

歐錦棠未演出前就已經意外拗柴,今次仲喺台上發生意外,兩度受傷!藝人歐錦棠近年都忙於演出舞台劇,之前仲特登去為舞台劇操肌,點知未演出前已經意外拗柴,但敬 ...


歐錦棠未演出前就已經意外拗柴,今次仲喺台上發生意外,兩度受傷!


藝人歐錦棠近年都忙於演出舞台劇,之前仲特登去為舞台劇操肌,點知未演出前已經意外拗柴,但敬業嘅佢依然堅持演出。不過話口未完,點知佢又再整傷,今次仲要「跌斷手」!今日凌晨,佢喺社交網站上載咗兩張受傷嘅相,佢留言話:「在今天(17日)下午場演出時在台上再出意外,失足跌斷了手。在地上眼看自己的前臂已扭向外邊,且不能動彈,便知道左手玩完,刻下用盡所有力氣去完成剩下的舞蹈,邊走入後台,左臂的扭曲模樣很嚇人。晚上還有最後一場演出,去到醫院,陪同的製作人員也不斷把我當情況向監製報告,我還未出聲,趕到醫院的斯敏便很堅定的向製作人員講:話畀監製聽,阿棠今晚係一定會返去演出嘅!當下心裏有很大的欣慰!有這麼一個了解我又同樣尊重熱愛表演藝術的知己老婆!終於完成了馬丁路德音樂劇,感恩。The show must go on !很感謝救護人員和醫院的醫生和護士很細心照顧。」

佢受咗傷都照演出,網民都讚佢專業,仲有人話睇見張相都嚇咗一跳,笑言佢係容易受傷的男人,叫佢唔好再咁搏命添!

其後,他接受東網訪問時透露不用多作休息了,稍後更為另一套舞台劇《男女PK大作戰》開始綵排:「我尋日左手手踭甩骹,好痛㗎,但做埋佢啦,之後先入醫院,醫生幫我照完話冇乜骨裂,打咗石膏,但醫生幫我整咗個玻璃纖維托,叫我留院一晚,但我唔肯點都要返去演埋夜晚嗰場,都好感恩,我食咗消炎藥都冇咁痛,老婆好明白我嘅熱誠,佢仲喺我入院暈暈哋時,影咗我一張相,畀我作為紀錄,佢咁支持我都好開心,所以痛都冇所謂!(之後可以休息一下?)唔使喎,我之後都要為《男女》開始綵排!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!