網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年1月4日 星期四

甘比女勁鬼馬氹死人 [壹週刊 - 1452] __,甘比,M1,

拖實甘比離開的劉秀樺一時撥頭髮。同你吟一吟甘比女勁鬼馬氹死人佗B七個月的甘比,個肚一日比一日大,但呢位有六百億身家的大肚婆不單只坐唔定,亦無有怕同人逼 ...






拖實甘比離開的劉秀樺一時撥頭髮。

同你吟一吟

甘比女勁鬼馬氹死人

佗 B七個月的甘比,個肚一日比一日大,但呢位有六百億身家的大肚婆不單只坐唔定,亦無有怕同人逼,繼續鬧市出沒。呢日佢帶住一對寶貝仔女秀樺( Josephine)、仲學( Joseph Junior)同埋友人去咗希慎廣場六樓 HIPPER'S試食人氣梳乎厘班戟。呢間嚟自東京嘅甜品店,今年七月先至喺香港開業,日日排長龍,週末閒閒哋等成個鐘先有得食。甘比明顯吼準熱潮稍為減退,加上平日人流無咁多先至行動,精明!







一時用手機遮樣避鏡頭。





甘比仔愈大愈似爸爸,除了髮型,眼神跟面形同大劉倒模一樣。





上到車發現有記者影相,甘比女擺出趣怪表情。

友人的小朋友在甘比的保鑣陪同下前往餐廳會合甘比一家,一行六人食足成個鐘先走人,離開時發現有記者,甘比有點錯愕,見慣記者的秀樺先左閃右避,然後又鬼馬地攞頭髮遮樣,氹到甘比忍不住笑晒。反而囝囝 Joseph Junior唔多習慣,加上商場人來人往,顯得不耐煩。三母子在商場對出上車離開,秀樺繼續發揮鬼馬本色,擺出趣怪表情,呢粒女點解咁得大劉歡心,不難理解。





甘比女表情多多,但囝囝似乎有點怕醜,不時偷望鏡頭。





甘比女同四眼朋友仔好好傾。





自細已經好可愛的甘比女,勁得大劉歡心。





七個月肚的甘比,腹部明顯隆起,但不及她手上拎住新鮮滾熱辣剛出爐的 Kelly Retourné吸睛。(Kelly Retourné$91,400)

撰文:八珍 

攝影:李玄


鍾意就快D Share啦!