掃呢頁CODE去手機

2018年1月20日 星期六

【暗示性無能?】小室哲哉:失去普通男性的能力 __,小室哲哉,小室,

小室哲哉疑背着結婚15年嘅病妻KEIKO搞婚外情,今日佢終於開記者會公開道歉,小室在會上否認跟被指係小三嘅靚女護士有越軌關係。小室在會上話因為壓力等種 ...




小室哲哉疑背着結婚15年嘅病妻KEIKO搞婚外情,今日佢終於開記者會公開道歉,小室在會上否認跟被指係小三嘅靚女護士有越軌關係。

小室在會上話因為壓力等種種原因,目前受到突發性失聰困擾,加上之前亦患有C型肝炎,令其身心感到十分疲累,並因今次事件決定退出演藝界,其間更不禁落淚。

小室表示,近年健康欠佳,有時無法到院治療,所以才會拜託任職護士嘅密友到家中打營養針,KEIKO都會同場,強調彼此只係病人與護士關係。記者會上,小室否認兩人搞不倫,甚至衝口而出話:「雖然這樣說不好意思,5、6年開始自覺失去普通男性的能力,精神上的支撐確有必要。」令人懷疑年近60歲嘅小室呢番話係暗示自己已經性無能。

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent


鍾意就快D Share啦!