掃呢頁CODE去手機

2018年1月20日 星期六

杏兒孖「胡說八道」好姊妹晒冷賀囝囝百日宴 __,杏兒,胡杏兒,

囝囝百日宴,胡說八道會齊送祝福!藝人胡杏兒同老公李乘德(Philip)為囝囝李奕霆(Brendan)舉行百日宴,「胡說八道會」成員胡定欣、姚子羚、胡蓓 ...


囝囝百日宴,胡說八道會齊送祝福!


藝人胡杏兒同老公李乘德(Philip)為囝囝李奕霆(Brendan)舉行百日宴,「胡說八道會」成員胡定欣、姚子羚、胡蓓蔚、李施嬅都有出席,到場賓客仲有JW同男友、周志文、傅明憲、楊明、莊思明等。百日宴去到尾聲,杏兒孖住定欣、子羚、李施嬅同埋胡蓓蔚一字排開畀記者影相,不過主角Brendan唔知係咪眼瞓,所以冇抱佢出嚟。

問杏兒係咪好開心?佢就話:「係!不過冇乜特別,只係普通百日宴,辛苦大家!(收好多禮物?)係呀!再次多謝大家祝福,大家都咁錫BB!」

身為好姊妹嘅定欣喺晚上10點45分到場,見佢束住古裝頭,佢就話自己拍緊嘢蛇王過嚟,而自己就冇買禮物,只係放咗封利是,而子羚到場時一見記者,仲搞笑話要抆好條褲先影相。

百日宴結束,每個賓客都攞住一個藍色袋仔,原來係愛心曲奇呢!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!