掃呢頁CODE去手機

2018年1月20日 星期六

沈卓盈領軍找數!少婦聯盟晒終極床照 __,沈卓盈,

真找數晒床照!由幾位靚女藝人陳凱琳、龔嘉欣、譚凱琪同沈卓盈組成嘅「少婦聯盟」,之前為咗慶祝聯盟成立一周年,齊齊着住黑色泳裝影性感閨蜜照,唔少網民睇完都 ...


真找數晒床照!


由幾位靚女藝人陳凱琳、龔嘉欣、譚凱琪同沈卓盈組成嘅「少婦聯盟」,之前為咗慶祝聯盟成立一周年,齊齊着住黑色泳裝影性感閨蜜照,唔少網民睇完都話正呀!不過佢哋之前飯敍晒相,個個着得好密實,唔少網民嫌第二波冇料到,跪求佢哋再影性感相。

等咗一個禮拜,「少婦聯盟」終於找數!沈卓盈今日喺社交網站分享佢哋嘅「床照」,佢留言:「閨蜜床照還是第一次。」四位小花齊齊喺床上面托頭影靚相,已經好殺食,但講到養眼莫過於佢哋四個玩蛋糕嘅相,沈卓盈同譚凱琪就負責大晒白滑香肩,而陳凱琳同龔嘉欣就負責騷美腿,真係一啲都唔輸蝕!雖然今次就冇之前咁性感,不過勝在有仙氣,唔少網民睇完都畀咗like呀!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!