掃呢頁CODE去手機

2018年1月20日 星期六

幫黃心穎慶生!馬國明鬼祟走後門 __,心穎,慶生,馬國明,黃心穎,

咁鬼祟?本月23號是黃心穎的29歲生日,她在活動上表示會同緋聞男友馬國明簡單食飯祝賀,出席活動後更換上粉紅戰衣,於晚上7時許與三家姐黃心慧乘的士前往尖 ...


咁鬼祟?


本月23號是黃心穎的29歲生日,她在活動上表示會同緋聞男友馬國明簡單食飯祝賀,出席活動後更換上粉紅戰衣,於晚上7時許與三家姐黃心慧乘的士前往尖沙咀。心情大靚的心穎與家姐落車後,記者問她來這裏做甚麼?她說:「預早慶祝生日食飯,我依家好肚餓,好想快啲食嘢!」然後與家姐急急腳步往餐廳。

心穎擘大眼講大話

至晚上9時,心穎與屋企人齊齊步出。問到今日係咩日子?她說:「咁我就嚟生日,今日屋企人食啫!(馬國明呢?)佢(約咗)喺另外一日(馬國明今日冇嚟?)…冇呀!我嚟緊都要飛,除咗聽日,如果咁樣都未必食到飯喇!」問到有冇同馬國明講過邊個攞獎,邊個就請食飯?心穎表示:「都會慶祝嘅,如果攞到獎嘅話,但係有冇獎都好,我自己生日都要慶祝嘅!」

馬國明忽然走後門

在心穎接受傳媒訪問時,馬國明為避開記者耳目,即鬼祟從另一門口急步閃出附近街頭跳上的士,他上車後即叫司機快啲開車,但當記者拍照時,坐在車上的他尷尬地揮手。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!