掃呢頁CODE去手機

2018年1月20日 星期六

唔裸冇人吼!袁嘉敏頻返內地登台搵銀 __,袁嘉敏,

佢話係冇必要嘅裸露,所以佢就唔想。藝人袁嘉敏、筱靖、王敏德、馬詩慧及鄧穎芝等,到九龍塘出席首映禮,袁嘉敏低胸示人,她說:「我三日冇瞓,睇我個樣可能唔覺 ...


佢話係冇必要嘅裸露,所以佢就唔想。


藝人袁嘉敏、筱靖、王敏德、馬詩慧及鄧穎芝等,到九龍塘出席首映禮,袁嘉敏低胸示人,她說:「我三日冇瞓,睇我個樣可能唔覺,但我呢排頻頻返內地出席商演,舟車勞頓,都唔係好夠時間瞓覺!」

她否認做商演而不再拍戲,她說:「其實我呢排十個商演,加登台唱歌,收入都唔錯,有置業計劃,但睇咗啲兩百幾呎嘅樓,覺得好似好細,好焗促,都唔知點裝修,想睇番啲三、四百呎嘅單位。戲我係想拍,只不過之前搵我嘅都係要我裸露,仲係冇必要嘅裸露,我就唔想,嚟近睇吓有冇適合嘅劇本,我都希望再拍戲。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!