網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年2月1日 星期四

只要 Plan A集會市民:中國人嘅光榮! [壹週刊 - 1456] __,M1,

選舉主任上星期六取消周庭(中)嘅參選資格,黃之鋒(左)同羅冠聰(右)等一班香港眾志成員,將來參選機會渺茫。八卦陣只要PlanA集會市民:中國人嘅光榮! ...






選舉主任上星期六取消周庭(中)嘅參選資格,黃之鋒(左)同羅冠聰(右)等一班香港眾志成員,將來參選機會渺茫。

八卦陣

只要 Plan A集會市民:中國人嘅光榮!

星期日夜晚嘅「只要 Plan A」集會,有父母帶住子女出席,反對政府橫蠻無理 DQ,亦都有八、九十歲嘅老人家,出嚟撐眾志一班後生仔。八十歲嘅張伯對今次二度 DQ事件覺得好嬲,批評林鄭月娥政府「上綱上線」。

張伯怒斥:「民主自決有咩問題?我獨立去生活得唔得?咁又係港獨喇喎?」對於眾志一班後生仔,佢讚不絕口,話佢哋係香港人、甚至中國人嘅光榮,因為佢哋爭取嘅事情正確,「你睇吓眾志主席(秘書長)黃之鋒,喺世界都有知名度。」

佢仲引用埋習近平講話要依法治港,「係習主席講㗎喎,點解我哋講一套又做一套呢?點解你呢班手下,習主席嘅嘢你都唔聽?習主席話支持香港特首依法治港,咩叫法治?唔係人治吖嘛!點解你哋個個都唔聽呢?」

最近浸大是非不斷,《壹》仔撞見佢哋學生會候選內閣幹事長黃雅文,佢覺得:「依家咁樣係褫奪香港人投票嘅權利,同埋參選嘅權利,呢樣嘢係唔公義,我哋要出聲。」其實佢參選學生會,好大機會將來被列入「港獨黑名單」,不過佢話唔理得咁多。

「無論係議會或者喺校園,我哋見到最近都係瘋狂被建制派打壓,無論用言論、用媒體、用所有勢力,甚至係本身一啲制度嘅不公。」黃雅文話除咗議會,更加相信喺街頭同社區入面,其實都可以組織到反抗嘅力量。





八十歲嘅張伯依然中氣十足,仲引用習總講過要依法治港,點解港府又唔聽話,用人治唔講法治呢。





習總曾經講話,全面依法治國係國家治理的一場深刻革命,必須堅持厲行法治。

罷交稅不合作運動以往成效不彰





長毛星期日喺公民廣場上台,話要搞不合作運動,例如罷交十蚊或五十蚊稅。

早前被 DQ嘅新界東立法會議員長毛梁國雄,面對今次政府 DQ風暴,最近呼籲公眾嚴肅考慮搞「不合作運動」,例如罷交十蚊或五十蚊稅。其實香港以往都出現過同類運動,但成效麻麻。

不合作運動概念源於美國哲學家梭羅,喺一九四八年寫咗篇文章叫《公民的不服從》,佢話:「如果今年有一千人不交稅,那不是暴烈、血腥的舉動,但若交稅,那是使政府得以施展暴行,讓無辜的人流血。事實上,這正是和平革命的定義。」

早喺梭羅提出之前,已有唔交稅向政府表達不滿嘅例子。印度聖雄甘地為抵制英國統治,呼籲印度人唔納稅、唔入公立學校、唔到法庭等,又抵制英貨同公開製鹽,最終令殖民政府近乎癱瘓,不得不頒布新憲法,令印度逐漸發展自治體制。一九○九年英國婦女亦唔交稅抗議女性冇投票權,運動持續至一九一八年,部分婦女亦於該年開始有投票權。

喺香港,工黨前立法會議員何秀蘭○七年未當選議員,都呼籲過市民遲交差餉以爭取普選,但惹來批評亦冇乜回響。二○一二年,由反國教絕食教師韓連山等人成立嘅保衞香港自由聯盟,發起過交少十蚊稅行動,抗議用血汗錢出糧俾班庸官,要求謬波、吳得掂同卡片蘇下台,呢次就有部分市民響應,但稅局冇公布有幾多人少交十蚊稅嘅數字,庸官們亦都冇因此下台。

湯家驊違泊喻 DQ AM車又點計先?





湯家驊上星期五先話法律層面睇唔到有基礎 DQ周庭,周庭被 DQ後嘅星期日,就話選舉主任喺維護「一國兩制」方面不能退讓,呢個轉身真係唔係人人學到。

每逢大是大非嘅時刻,總會有班牛鬼蛇神現身。行會成員兼資深大律師湯家驊,星期一上電台節目,為政府 DQ周庭解畫。佢以違例泊車做比喻,話所有市民都知道違例泊車犯法,但好多人指政府提供嘅車位不足,因此要違例泊車,當違例泊車引致阻塞交通,警察就會即時抄牌。

今次周庭因眾志主張被 DQ,但選舉主任只係一直問佢國籍問題,九唔搭八,黨友羅冠聰都話,周庭參選就好似喺正常地方泊車,但仍然被罰款咁。

講起違泊,《壹》仔諗起前年有報導指, 689坐住政府車牌「 AM90」嘅豐田七人車,現身旺角花墟,架車仲泊喺只供停車上落客或貨嘅黃色影線區,足足半個鐘咁耐,司機仲涉嫌冇停車熄匙。

參加建測規園界補選嘅司馬文,舊年五月又影到一架車牌「 AM142」嘅政府私家車,喺中環琳寶徑禁區違泊,而架車係前特首董建華嘅坐駕。咁嘅情況,係咪講番句涉事達官貴人好忙,警覺性不足,路面情況敏感度低,叫市民包容一下就當冇事發生先?

抗政府 DQ奸計袁海文獲妻力撐





初選有結果當日,(左起)民協馮檢基、姚松炎同袁海文握手表現團結。但由於基哥放棄做 Plan B,袁海文於是頂上,對抗政府可能 DQ姚松炎嘅奸計。

為咗對抗政府嘅 DQ奸計,民主黨袁海文上星期正式獲黨內中委會通過,成為立法會九龍西補選嘅 Plan B人選。身負重任嘅佢,除咗靠黨友同泛民力量支持,背後仲有一位功臣,就係佢太太力撐。

袁海文話,生命中最啟發到佢嘅人,一定係佢太太,「我太太同我都係有一啲理想主義,想追求一個更加好嘅社會。」另一半並非政界中人,而係一名心理學家,曾經任職世界衞生組織,注重人類嘅精神健康。

佢話根據聯合國《全球快樂報告》,計算一個國家或地區嘅幸福指數時,無論當地 GDP、廉潔度,或者人民有冇自由去作出一啲人生決定等,都會評分。即係人民有冇自由選擇權、係咪活喺民主社會等因素,都影響佢哋係咪快樂。

雖然同太太嘅職業好唔同,但袁海文形容,兩公婆都希望推動世界快樂。佢舊年決定參加泛民初選前,第一個就問太太意見,當時太太問番佢參選目的,佢答係想實踐自己一直以嚟嘅理念,太太即刻支持。佢話太太嘅支持,令佢覺得有一個親密夥伴,「對我從政、對我信念、對我嘅堅持,一定係好大作用。」

撰文:巫不言


鍾意就快D Share啦!