網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年2月1日 星期四

唔敢姣電人夫 龔嘉欣留堂等張振朗開工 [壹週刊 - 1456] __,嘉欣,張振朗,龔嘉欣,鍾嘉欣,M1,

龔嘉欣臨走都要隔住玻璃同張振朗對話,對方氹到嘉欣笑到彎晒腰。探熱針唔敢姣電人夫 龔嘉欣留堂等張振朗開工在新劇《平安谷之詭谷傳說》中由妹仔因被姦後,升呢 ...






龔嘉欣臨走都要隔住玻璃同張振朗對話,對方氹到嘉欣笑到彎晒腰。

探熱針

唔敢姣電人夫 龔嘉欣留堂等張振朗開工

在新劇《平安谷之詭谷傳說》中由妹仔因被姦後,升呢四太的龔嘉欣,繼續以喊功搶戲,過往一直做開女配,最近終於有機會在《堅離地愛堅離地》一償女一嘅心願,同做宅男的張振朗朝夕相對做情侶。

一向有發電機之稱的龔嘉欣,都唔會隨便浪費電力,對住人夫陳智燊,龔嘉欣全程冷淡對待,可能怕被指「搶人老公」,相反,對住未婚的張振朗就熱情得多,就算拍完自己戲份可以收工,但一見到張振朗到場,唔捨得走留低拉埋張振朗一邊喪吹。



收工留低

近年龔嘉欣演技備受讚賞,一六年更勇奪「最佳女配角」,獲公司下旨在劇集《平安谷之詭谷傳說》大幅加戲,劇中妹仔變姨太的她除了繼續施展其出色喊功,更會同飾演陸老爺的劉江老師有不少床上戲,好有發揮!

出道十年,由閒角變做女配角,最近又再進一步有機會在新劇《堅離地愛堅離地》擔正做「女一」,早前龔嘉欣同陳智燊在科學園為劇集拍外境,等埋位期間,二人對戲後就各自行開一面睇劇本,傾偈都只係一句起兩句止,龔嘉欣對住人夫全程表現冷淡,到正式埋位,二人都專業一 take過搞掂,收工即撇!





嘉欣手舞足蹈同張振朗傾偈,對方聽到擘大個口得個窿。





已經收得工的嘉欣專登留低等張振朗開工。

留堂等張振朗

龔嘉欣曾經在《愛•回家 2》入面同張振朗做一對,嗰陣仲有傳龔嘉欣姣冧對方,更經常在社交網絡上 po相「晒恩愛」,激怒正印陳芷尤,今次二人再續情緣在新劇做情侶,龔嘉欣繼續進取出招。

拍外景當日,已經收得工的龔嘉欣見張振朗剛到達現場,原本換好衫準備離開的她竟然選擇留低,等張振朗換好戲服後,龔嘉欣拉對方行埋一邊吹水,其間龔嘉欣講到手舞足蹈,張振朗聽到擘大個口得個窿,等到對方夠鐘埋位,龔嘉欣才依依不捨離開。





嘉欣對住人夫陳智燊比較冷淡,二人對完戲就各自發呆沉默。





等到張振朗埋位,龔嘉欣先捨得換衫離開。







譚凱琪、龔嘉欣、陳凱琳和沈卓盈因為拍劇集《平安谷之詭谷傳說》而成為好友,她們更組成「少婦聯盟」,不時聚會。





同張振朗在新劇《堅離地愛堅離地》再做一對,嘉欣對住有女朋友的拍檔就無避忌。





為慶祝「少婦聯盟」成立一周年,她們齊齊穿黑色泳裝影性感閨蜜照,當中龔嘉欣大晒長腿,好吸睛。

撰文:娛樂組 

攝影:王志輝


鍾意就快D Share啦!