網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月1日 星期四

林海峰怕老婆被睇蝕 49歲彭羚面上零皺紋 [壹週刊 - 1460 - 生活] __,林海峰,彭羚,M1,

彭羚無論樣貌同身形都keep得好好,難怪林海峰要將她收收埋埋。探熱針林海峰怕老婆被睇蝕49歲彭羚面上零皺紋彭羚同林海峰結婚二十年,自從○二年開始退隱樂 ...






彭羚無論樣貌同身形都 keep得好好,難怪林海峰要將她收收埋埋。

探熱針

林海峰怕老婆被睇蝕 49歲彭羚面上零皺紋

彭羚同林海峰結婚二十年,自從○二年開始退隱樂壇後,多年來只試過一次在《黃偉文作品展》,再度出山公開表演,其他人出動重金邀請復出,她全部推晒,完全聽晒老公支笛,留喺屋企做好老婆同好媽媽。

向來好重視家庭生活的彭羚,早前就同老公林海峰,帶埋兩個寶貝女林清同林泳及姨甥女野人(林珊珊細女李怡)去數碼港放狗,雖然絕跡幕前多年,兼且剛剛過了四十九歲生日,但她依然保養得好好,難怪林海峰多年來都拒絕俾老婆復出,怕被人睇蝕。







彭羚 17年前曾經擔任過纖體公司代言人,有過性感打扮。

全家放狗

日前彭羚與林海峰帶埋兩個女兒林泳、林清去數碼港放狗,同行仲有早排同崔建邦分手的野人(李怡),雖然彭羚絕跡樂壇十六年,但她依然保持住一份星味,戴住黑超的她面上搵唔到一條皺紋,最厲害是身形完全無走樣,仲係保持住做女時期瘦削身形,想話俾人知已經四十九歲,都真係難以置信。

大女林泳就遺傳晒阿媽優良特質,而且身形比阿媽更加修長,擁有纖瘦長腿,難怪今年十八歲的她,已成為不少娛樂公司目標,想簽她做明星,可惜要過林海峰一關,簡直難過登天。





林海峰十足貼身膏藥,經常在彭羚附近出現。





林泳同野人好好感情,兩人全程都黐埋一齊。





林海峰成個保鏢咁,睇住細女林清玩狗。

恩愛廿年





一二年彭羚唯一一次復出,在《黃偉文作品展》演出過。

至於十三歲細女林清都已經生得亭亭玉立,同老豆十足餅印一樣,都有家族遺傳的齙牙,就連性格都似足老豆坐唔停周圍走,唔似阿媽及家姐鍾意坐埋一邊咁文靜。

一家人玩了一個鐘後離開,林海峰同彭羚老夫老妻,但依然拍住拖一齊行,沿途有傾有講,要數圈中模範夫妻,必定非他們莫屬。

撰文、攝影:娛樂組


鍾意就快D Share啦!