網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月1日 星期四

【獨家】脊醫老公爆響口 鍾嘉欣追B成功 __,嘉欣,鍾嘉欣,

恭喜晒!33歲女藝人鍾嘉欣於2015年與脊醫Jeremy結婚,長居加拿大只偶爾回港工作,翌年誕下愛女Kelly,由「嘉欣BB」升呢做「嘉欣媽媽」,Ke ...


恭喜晒!


33歲女藝人鍾嘉欣於2015年與脊醫Jeremy結婚,長居加拿大只偶爾回港工作,翌年誕下愛女Kelly,由「嘉欣BB」升呢做「嘉欣媽媽」,Kelly現時一歲半,嘉欣每次提起愛女都喜上眉梢,據知向來喜歡小朋友的她再次懷孕,可算是娛樂圈狗年第一大喜訊!嘉欣身邊好姊妹李亞男、王君馨及岑麗香都嫁作人妻,但尚未造人成功之時,嘉欣已懷有第二胎,果然好生養!據知,有喜未夠三個月的嘉欣尚未宣布喜訊,但對於溫哥華街坊已是公開的秘密,因將再做爸爸的Jeremy心情超興奮,已忍不住向街坊及病人報喜。

一心追多個

據知,嘉欣現時安心養胎,由於剛剛有喜,所以每事都份外小心,亦不時覆診好好調理身體。其實嘉欣自與無綫完約並結婚後,一直自己接Job,但工作量不算太繁重,事事以家庭為重,早前她被問到之後的事業打算,會自己開工作室還是簽其他經理人時,她表示尚未決定,其實她早有計劃一心打算再追多個。

倒數近月嘉欣的生活動向,她於去年12月時曾帶同女兒到香港主題公園拍攝特輯,至除夕返港出席倒數活動,並趁機約「索妻團」姊妹飯聚,未知當時有否向姊妹交流造人心得。而在剛剛農曆新年時,嘉欣與視帝郭晉安到多倫多登台,為了努力搵奶粉錢,難得拋下女兒沒有與家人過新春,更滿場飛狂逗利是,嘉欣笑言利是豐厚到夠女兒讀幼稚園,相信腹中BB的奶粉錢都有着落!

安仔:收定啲利是買奶粉!

當時嘉欣尚未現肚,同場的安仔受訪時笑言不知道她是否懷孕,但從他形容的各種迹象,十足十已經有喜!安仔笑說:「我唔知!不過同佢登台嗰陣,唱到中段嗰兩首歌,佢就話要坐喺度唱,話唔企喇!唔知咁樣算唔算洩露咗一啲迹象呢?現場真係睇唔出,佢喺現場就好努力收利是,睇怕都係喇喎!收定啲利是買奶粉都差唔多如果係就恭喜佢你哋直接問佢」而東網致電嘉欣希望送上恭喜,但未有回覆。而最近嘉欣在Instagram上載穿上鬆身衫的近照,並寫下一堆心靈雞湯的說話,勉勵自己要保持平和、冷靜、自信、平衡等。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!