掃呢頁CODE去手機

2018年4月18日 星期三

名人:周美鳳27歲女兒性感披嫁衣晒鑽飾 __,周美鳳,

周美鳳女兒蔡欣熹性感着上婚紗宣傳自己設計珠寶。現年27歲、名媛周美鳳女兒蔡欣熹(Florence)於紐約哥倫比亞大學畢業後,曾於藝術館、拍賣行等工作過 ...


周美鳳女兒蔡欣熹性感着上婚紗宣傳自己設計珠寶。


現年27歲、名媛周美鳳女兒蔡欣熹(Florence)於紐約哥倫比亞大學畢業後,曾於藝術館、拍賣行等工作過,接觸的全是世界級極品,當中最吸引她的是珠寶,繼而投身珠寶,創立自家珠寶品牌,今次獲Larry Jewelry邀請,合作設計首飾。Florence今次除是設計師,還充當模特兒,親身示範,性感演繹,拍攝當時媽咪周美鳳亦在場,十分緊張。

Florence說:「我大學係讀藝術和歷史,後來好鍾意珠寶,所以返香港後都有讀珠寶設計同埋鑽石鑑證,今次好幸運可以同六十年歷史嘅香港珠寶品牌合作,我設計咗兩款,一款以花為重點的首飾,同埋兩款係婚戒。」問到設計婚戒,是否在日常生活中獲得靈感,本身是否感情豐富的人?她說:「我屬於比較浪漫型,但又唔係好多愛情經驗,依家冇拍拖,希望將來搵到細水長流嘅感情。(擇偶條件?)一定要錫我、忠心、識照顧我,依家都有追求者,但想有自己事業先,希望30歲結婚。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!