掃呢頁CODE去手機

2018年4月18日 星期三

盧冠廷唱校園騷 即時後生30年 __,盧冠廷,

盧冠廷出席大學校園騷演出,真係好少見呀。歌手盧冠廷(LoLo)出席大學校園騷演出,他坦言今次是他第一次校園騷,之前從未試過,令他好有返老還童感覺。現場 ...


盧冠廷出席大學校園騷演出,真係好少見呀。


歌手盧冠廷(LoLo)出席大學校園騷演出,他坦言今次是他第一次校園騷,之前從未試過,令他好有返老還童感覺。現場觀眾都以學生為主,LoLo笑言:「感受到青春,即刻後生咗30年,而且接觸多啲年輕人睇吓佢哋嘅反應,對自己都好。」

LoLo更自嘲「老餅」,可能現今學生都不認識他,但希望都有聽過他的歌。講到可能只聽過王浩信唱的版本《陪着你走》, 反而不知原唱版是他唱?LoLo笑言:「係呀,唔出奇,唔會介意,但至少有人唱,證明首歌有實力,都係開心嘅。」可喜歡和年輕人交流?他說:「都鍾意,因自己都有好多後生嘅嘢唔識。(玩下Facebook Live?)我冇呀,聽聞我有個網頁,但都係我太太幫我搞,我對呢啲又冇乜興趣,剩係搞自己嘢都好忙。」

另外,問到可有忙於電影配樂?LoLo說稍後都有這個可能,現在就宣傳剛推出的新專輯。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!