掃呢頁CODE去手機

2018年4月18日 星期三

相識七年!許廷鏗撐欣宜紅館騷驚自己喊 __,廷鏗,欣宜,許廷鏗,

許廷鏗真係好撐欣宜架!許廷鏗(Alfred)日前出席活動時,表示會現身支持好友鄭欣宜本月舉行的紅館個唱。對於欣宜不能穿高踭鞋開騷,Alfred笑說:「 ...


許廷鏗真係好撐欣宜架!


許廷鏗(Alfred)日前出席活動時,表示會現身支持好友鄭欣宜本月舉行的紅館個唱。對於欣宜不能穿高踭鞋開騷,Alfred笑說:「高踭鞋對佢嚟講係好重要嘅一環,我扮唔到高踭鞋,但我可以幫佢托高啲個人。」至於可會做嘉賓,他則表示未知,又指二人相識七年,擔心屆時如果欣宜發表感言,自己會忍不住喊。

此外,Alfred透露早前到內地工作,首次玩微博直播,發現原來很多粉絲透過該社交平台認識他,他更打算今年在華南不同地區開巡唱,希望屆時可以請好友胡鴻鈞做嘉賓。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!