掃呢頁CODE去手機

2018年4月18日 星期三

為情緒病人寫歌 新青年理髮廳望帶出正能量 __,

新青年理髮廳指希望新歌帶啲能量畀大家,令大家可以喺唔開心嘅時間諗通。組合新青年理髮廳到電台宣傳新歌《給傷心》,他們表示歌曲為一位有情緒病的女性朋友而寫 ...


新青年理髮廳指希望新歌帶啲能量畀大家,令大家可以喺唔開心嘅時間諗通。


組合新青年理髮廳到電台宣傳新歌《給傷心》,他們表示歌曲為一位有情緒病的女性朋友而寫:「我哋上年都有啲唔開心,我哋相信所有人都會有唔開心嘅時間,希望帶啲能量畀大家,令大家諗通。(香港嘅全球微笑指數排尾五!)咁低?我哋above average嘅,不過傷心唔同傷口,睇唔到,希望音樂幫到手。」

說到5月會開兩場音樂會,他們指今年至下年年頭會舉辦一系列的四個演出,5月的主題是關於懷念:「我哋個名係因為新青年電髮廳而改,但原來呢間舖頭已經執咗,好多嘢同關係都會突然消失,希望可以留低我哋同一啲重要嘅嘢。」至於這次會加入劇情及舞台效果,他們認為沒難度:「以前我哋得3張櫈,今次會有劇本同走位,仲會搵女學生做演員,都好細個!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!