掃呢頁CODE去手機

2018年4月18日 星期三

主演劇喺翡翠台播 黃建東嗌感恩 __,黃建東,

黃建東主演劇喺翡翠台播,佢好開心呀!藝人黃建東(Derek)與緋聞女友瑪姬出席第四屆衍生獎學金啟動禮,二人均表示讀書時期都能夠獲得獎學金,認為這對學生 ...


黃建東主演劇喺翡翠台播,佢好開心呀!


藝人黃建東(Derek)與緋聞女友瑪姬出席第四屆衍生獎學金啟動禮,二人均表示讀書時期都能夠獲得獎學金,認為這對學生而言很重要。Derek表示曾擔任活動大使,當時到基層家庭探訪,極為深刻感動:「佢哋住好細嘅屋,環境係非常熱出晒汗,但佢哋冇放棄,希望用藝人力量多做慈善工作。」

Derek對於無綫網劇《降魔的番外篇》將於電視播出感到開心,一直沒有想過會發生:「之前話J2播,點知可以喺翡翠台播,佢哋都用咗我冇着衫片段去宣傳。」他續指在《果欄中的江湖大嫂》沒穿衣服一幕讓很多人震驚,因為發現他的身體充滿肉感,故今次不再擔心:「嗰陣都冇《果》劇咁肥,已經豁出去。(對你演技有肯定?)唔敢嘅,始終自己仲新,但第一次以主要角色嘅劇喺翡翠台播,係好感恩。」

而瑪姬即爆他在首映時已希望在電視播出,如今終於心願達成:「佢嗰陣話咁辛苦可以擔正男主角,如果少人睇會浪費咗,佢收到消息時就即刻打嚟我分享。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!