掃呢頁CODE去手機

2018年4月18日 星期三

與師弟拍打拳戲 陸駿光負責猜拳 __,陸駿光,

陸駿光(左)帶師弟JeffreyLou出嚟見下世面。藝人陸駿光(Alan)與師弟模特兒JeffreyLou到中環出席活動,Alan笑言是帶Jeffre ...


陸駿光(左)帶師弟Jeffrey Lou出嚟見下世面。


藝人陸駿光(Alan)與師弟模特兒Jeffrey Lou到中環出席活動,Alan笑言是帶Jeffrey前來見識,希望有合作機會。問希望在電視還是電影圈發展?Alan表示:「當然兩樣都有,依家電視都電影化。(帶挈師弟?)當然要」

Jeffrey聞言亦表示要多多向師兄學習,二人將於六月合作一部新片,主題是地下拳賽。問演拳手的Jeffrey是否準備好晒肌?他笑言:「睇導演有冇要求。(目標係《激戰》張家輝?)都要做定運動,希望上鏡線條好啲!」問Alan是否齊齊騷肌?他即笑說:「我準備好晒肚腩!我唔使打嘅,但我可以猜拳(猜枚)!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!