掃呢頁CODE去手機

2018年4月18日 星期三

Robynn & Kendy催音樂人交歌 __,Robynn,葉晴晴,葉劍英孫女,

等你哋嘅作品呀!組合Robynn&Kendy(R&K)出席戶外音樂會,表示玩得多戶外音樂會,例如參加不同音樂節,很開心香港都愈來愈多地方可以與樂隊一齊 ...


等你哋嘅作品呀!


組合Robynn & Kendy(R&K)出席戶外音樂會,表示玩得多戶外音樂會,例如參加不同音樂節,很開心香港都愈來愈多地方可以與樂隊一齊玩音樂狂歡。講到現時工作,她們表示最近忙住催促身邊音樂人交歌:「因為想快啲出新歌,所以依家都不停向身邊音樂人朋友收歌。(問邊個收歌?)啱啱問咗Cousin Fung,之前合作過嘅林家謙都想問,林一峰都有問,但之前一峰上我哋屋企,本身諗住傾歌,點知變咗吹水。」

問到她們不再寫歌嗎?她們表示:「自己都有寫,但搵唔同人寫會有另一種體會。」問到何時會出新歌?她們笑言盡快,Robynn則笑言:「等我去埋旅行先。(去邊?)我會去澳洲。(同男友?)係呀,會玩6日。(咁短?)唔係呀,澳洲好抵玩,因為你喺飛機瞓醒一落機就可以即刻玩。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!