掃呢頁CODE去手機

2018年4月18日 星期三

名人:鄺美雲開陶瓷藝術品展覽 __,鄺美雲,

鄺美雲公開陶瓷藝術品展覽。前港姐兼珠寶商人鄺美雲(Cally),將自己收藏的陶瓷藝術品作公開展覽,自言收藏有數幾百件陶瓷藝術收藏品,是次揀選其中以山水 ...


鄺美雲公開陶瓷藝術品展覽。


前港姐兼珠寶商人鄺美雲(Cally),將自己收藏的陶瓷藝術品作公開展覽,自言收藏有數幾百件陶瓷藝術收藏品,是次揀選其中以山水和人物為主題的部份收藏,她說:「2004年去江西興建學校,當時有位陶瓷大師知道我為慈善,好感謝我,寄咗佢啲陶瓷作品畀我,我嗰時都未識欣賞,不過當我打開睇,嘩!好有藝術感,睇到人心曠神怡,好感動,覺得對方好有誠意。」自此Cally就愛上陶瓷藝術,愈儲愈多,擺滿屋企及香港廠房,有部放又擺放在南昌。她覺得藝術品應該予人欣賞,所以才在港舉辦展覽,她說:「遲啲南昌會開個藝術館,係固定展館。」問到是次在港舉行收藏展是否買重保險?她說:「冇諗,想畀香港朋友睇吓陶瓷藝術,想畀佢哋知道中國人嘅陶瓷早喺18世紀以前,歐洲已經用緊。我有幅係由8位省級大師合作的陶瓷作品收葳,依家其中7位已經做咗國家級大師,不過今次冇展出。(收藏品攞嚟投資?)未諗。(收藏價值過億?)唔用錢衡量,有啲危險,藝術係好難衡量。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!