掃呢頁CODE去手機

2018年4月27日 星期五

許廷鏗第一次同同事食生日飯局嗌緊張 __,廷鏗,許廷鏗,

食飯都緊張?歌手許廷鏗(Alfred)到黃埔拍攝將於社交平台播放的《禮讓唔該晒!》真人騷,他戴上私伙耳機隔絕聲音去模仿聽障人士,先向手語老師學習手語, ...


食飯都緊張?


歌手許廷鏗(Alfred)到黃埔拍攝將於社交平台播放的《禮讓唔該晒!》真人騷,他戴上私伙耳機隔絕聲音去模仿聽障人士,先向手語老師學習手語,再以手語詢問路人去旺角的方法。初時Alfred找不到路人幫手,大感尷尬,後來有粉絲請他合照,他就把握機會以手語及身體語言問路,最終成功完成任務!

受訪時,Alfred坦言大家很易忽略聽障人士日常生活的不便:「今日我突破自己嘅界限,因為我好怕食檸檬,頭先都食咗一劑!平時好易同人傾到偈,但原來冇咗語言,表達唔到善意,好難令人明白自己,希望唔好留咗唔好嘅印象畀人。」他認為如果大家戴有色眼鏡看聽障或其他有殘障的人士,他們的生活將進一步受影響:「我頭先已經咁尷尬,佢哋每日都可能經歷好多。我頭先都忍唔住想講嘢,好想用直接方法表達。」

第一次同同事食生日飯

提到快將生日,Alfred說:「會同朋友食飯。(胡鴻鈞?)我唔係淨係得一個朋友!但佢應該會喺度,仲有林欣彤同鄭欣宜成班,都有一排冇見。新公司都好好,安排咗同成班同事食飯,搵咗一個我好想試嘅地方。第一次我都有啲緊張,驚佢哋有咩心意要表達。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!