掃呢頁CODE去手機

2018年4月27日 星期五

姜大偉撐仔仔入行:最重要係堅持到底 __,姜大偉,

爸爸說話你要聽!藝人姜大偉出席無綫劇集《逆緣》宣傳活動,他在劇中的縮骨形象引起不少回響,對此,姜大偉笑言:「做戲咋,我本人好好。(同你嘅大俠形象好唔同 ...


爸爸說話你要聽!


藝人姜大偉出席無綫劇集《逆緣》宣傳活動,他在劇中的縮骨形象引起不少回響,對此,姜大偉笑言:「做戲咋,我本人好好。(同你嘅大俠形象好唔同?)近期都冇乜機會做大俠,不過呢套劇嘅形象都冇人話唔鍾意,唔係乞人憎,所以都ok。(係咪抗拒同于淼飾演老夫少妻?)唔會,點會抗拒,我係怕佢抗拒,同個咁老嘅做夫妻。(你哋有冇親熱鏡頭?)冇,我哋唔係色情戲,只係感覺上好愛大家。」

另外,有指其兒子有意入行?姜大偉稱仍未知,兒子仍未畢業:「佢都未知自己意向,畀多啲空間佢,等佢諗清楚,無論佢想入行定繼續讀書都會支持佢,佢都鍾意煮嘢食,佢去法國學廚我都支持,但最重要係堅持到底,唔好做做吓唔做,因為依家好多後生仔都係咁,我以前都係咁。(有冇同佢講吓呢行點辛苦?)唔止呢行,行行都辛苦,但呢行辛苦得嚟多姿多采。(你鼓勵佢入行?)唔係話鼓唔鼓勵,會支持。(係咪有娛樂公司接觸佢?)有兩間公司搵佢試鏡,佢好緊張,其實得唔得都冇所謂。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!