掃呢頁CODE去手機

2018年4月27日 星期五

孖陳俞希拍咀戲 黃又南嗌做足準備 __,又南,黃又南,

黃又南話要擦定牙以免尷尬呀!ViuTV劇集《已讀不回》正在趕拍中,而早前大隊往深圳外景。劇中扮演玄學家的廖啟智與新加坡演員陳泂江有不少對手戲,今次合作 ...


黃又南話要擦定牙以免尷尬呀!


ViuTV劇集《已讀不回》正在趕拍中,而早前大隊往深圳外景。劇中扮演玄學家的廖啟智與新加坡演員陳泂江有不少對手戲,今次合作令廖啟智慨嘆「長江後浪推前浪」:「我老喇! 啲年青人比我強,記憶力好、有精力、體能又好,我就瞌眼瞓!」陳泂江則佩服廖啟智演技出色及態度專業:「佢絶對係金像獎實至名嘅演員。大隊跟住會飛新加坡拍外景,屆時我會盡地主之誼,加上新加坡仲有羅家英參與演出,到時一定會好熱鬧。」

談到戲中與岑樂怡有不少感情戲,陳泂江笑說:「我哋初見面,我正想同佢握手,點知佢先畀個擁抱我。佢性格爽朗大方 ,呢一抱令我唔使再擔心合作時會有問題。」

身為男主角的黃又南在深圳外景與另一演員黃奕晨有數場對打戲,NG了幾次才完成。又南表示:「拍打戲難度唔算高,反而要與陳俞希(Hailey)拍咀戲就要更多嘅準備。(準備?)我聽到佢話拍咀戲要先擦牙,所以我都要擦定牙,免得尷尬。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!