掃呢頁CODE去手機

2018年4月27日 星期五

激瘦迎接個唱 鄧健泓感謝鄧建明仗義出手 __,鄧健泓,

鄧健泓很感謝鄧建明仗義出手,為他的個唱擔任結他手。藝人鄧健泓(Patrick)後日(29日)將於旺角麥花臣場館舉行演唱會,近期他與樂隊密密排練,但因為 ...


鄧健泓很感謝鄧建明仗義出手,為他的個唱擔任結他手。


藝人鄧健泓(Patrick)後日(29日)將於旺角麥花臣場館舉行演唱會,近期他與樂隊密密排練,但因為之前健身加上工作密集,日前不慎患上感冒,令已經瘦了一圈的他更瘦,現時其體重僅得125磅。

Patrick大半年前約有153磅體重,其後他做運動回落十磅;到今年2月宣布開騷後,他積極健身及注意飲食,在未有為意下,被邊朋友指他瘦了好多,Patrick說:「依家每一個人見到我都話我瘦咗好多,有啲朋友仲擔心我健康,但放心,我做完演唱會之後食多啲谷肥番自己,如果唔肥我會驗身,我依家應該125磅度;但無論點,show must go on,嗰日會盡我最大努力去完成個騷,希望大家畀多啲支持我,enjoy個騷。」

被太太傳染傷風

開騷前夕,Patrick亦難免心情緊張,主要原因是他開始病,他說:「Sukie(太太石詠莉)有啲傷風,我有少少被傳染,呢幾日我有食維他命C,盡量抑壓擴散,希望成功啦,所以心情比之前緊張咗啲啲,始終我準備咗咁耐,一直冇病冇痛,所以突然間有少少影響係會有啲擔心。」

後日Patrick的個唱會分成幾個不同部分,每個部分各有主題,Patrick希望觀眾看過後能對他更了解。至於嘉賓方面,包括有台前幕後的好友,Patrick表示:「嘉賓有方力申、Sukie,仲有Joey Tang(鄧建明),我好多謝佢哋。特別係Joey Tang,喺我好徬徨搵唔到結他手時,佢抽時間嚟幫我完成呢個騷,佢好仗義話有咩我幫你啦,真係好多謝佢。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!