網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年10月20日 星期六

羅樂林:三個女陪慶生!羅樂林70歲大壽喊足三次 __,慶生,

今日係羅樂林70大壽,家人同一眾好友齊齊為佢慶生。藝人羅樂林今日70歲大壽,正日與家人食飯慶祝,而前一晚他獲三個女為他大搞驚喜派對,邀請了近六十人跟他 ...


今日係羅樂林70大壽,家人同一眾好友齊齊為佢慶生。


藝人羅樂林今日70歲大壽,正日與家人食飯慶祝,而前一晚他獲三個女為他大搞驚喜派對,邀請了近六十人跟他慶生,就連前妻陳寶儀同寶儀家姐陳寶珠都有前來到賀。

羅樂林感動到全晚喊了三次。細女羅苡之表示以往都是一家人食飯慶祝,覺得七十歲是一個值得紀念的日子,故與家姐決定搞搞新意思﹕「已經構思咗半年,正式就籌備咗兩、三個月,又要搵地方、設計場地、邀請卡同餐單。我哋又要聯絡佢嘅舊朋友,因為唔可以畀爸爸知道,所以有啲人係搭上搭先搵到電話,有啲仲專登由內地過嚟出席。(有冇送禮物畀爸爸﹖)冇喇﹗呢個Party已經搞到我哋心力交瘁。(爸爸有咩反應﹖)佢先係呆咗,跟住喊,佢全晚喊咗三次,冇諗過佢咁大反應。今次真係好成功,超額完成,之前一直擔心會穿煲。」

同太太離異冇分居

羅樂林雖早年與太太陳寶儀離異,但關係仍很好,他接受東網訪問時表示:「我都冇諗過搞咁大,只係諗住十個八個親人食餐飯,點知個女搞咁大,都嚇咗我一跳,真係有啲手足無措,喊咗三次!好似蔡少芬,佢當年第一部劇同我拍,佢叫我爹爹,佢都好有心!(同已離婚既寶儀關係仲好好?)我哋冇分開住,都係同一屋詹下,大家相處得好好,有大家空間!人生簡單是福,最緊要大家開心、健康!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!