網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年10月20日 星期六

鍾鎮濤:破產四年受盡白眼!阿B:范姜死都唔走 __,范姜,鍾鎮濤,阿B,

邊個係人邊個係鬼,阿B喺呢四年分清分楚,佢最感動係范姜不離不棄!歌手鍾鎮濤(阿B)接受電台主持人梁泰來訪問,談及97年金融風暴後而負債,更於02年宣布 ...


邊個係人邊個係鬼,阿B喺呢四年分清分楚,佢最感動係范姜不離不棄!


歌手鍾鎮濤(阿B)接受電台主持人梁泰來訪問,談及97年金融風暴後而負債,更於02年宣布破產,阿B謂於破產四年間飽受人情冷暖:「覺得自己喺呢四年裏,最自豪就係應付人哋嘅白眼,尤其係圈內人跟紅頂白,有啲人會喺你當紅時對你好,而有啲就會喺你失意時對你嘲諷。當時唯一能夠做到嘅就係跳出自己嘅身體,以第三者嘅目光去分清楚誰是真正嘅朋友。」他補充現時的朋友都是經過那四年過濾的真朋友,亦記得當時曾受過導演的面色和白眼:「其實佢畀我睇面色都冇咩好處,甚至覺得曾對我白眼嘅人係好傻,我又唔會問你借錢,又唔會求你畀工作我,到後來當我走出低潮後,又有人會突然變臉,完全對我改變態度,呢段低潮令我睇到好多嘢。」

范姜攞私己錢支持

阿B於台灣宣傳唱片時,在一個聚會邂逅現任太太范姜素貞:「我同佢並唔係一見鍾情,佢係一位好好嘅傾訴對象,經過幾次約會後,不知不覺間成為情侶。最感動係當年我自己嘅經濟狀況都支持唔到,佢攞出私己錢嚟支持我,並唔係金錢上嘅問題,而係前路茫茫都唔知道點走落去。記得喺破產前,02年好深刻,我叫佢離開我返去台灣,佢條件好好,冇必要同我一齊受苦,當時大家都落淚,佢死都唔願離開,可能係佢前世欠咗我。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!