網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年10月31日 星期三

AV女生愛滋:吳業坤聞男優被迫舔淋病AV女下體:好慘 __,吳業坤,

聽到AV男優清水健(右)嘅慘痛經歷,吳業坤都話怕怕!歌手吳業坤同普天下嘅「宅男」一樣好支持日本AV女優,早前有「暗黑林志玲」之稱嘅女優波多野結衣嚟香港 ...


聽到AV男優清水健(右)嘅慘痛經歷,吳業坤都話怕怕!


歌手吳業坤同普天下嘅「宅男」一樣好支持日本AV女優,早前有「暗黑林志玲」之稱嘅女優波多野結衣嚟香港為電玩遊戲宣傳時,坤坤即到活動現場搵女神集郵,仲甫上網晒命。

繼續睇AV支持

坤坤對於有女優患上愛滋病,佢好關心咁問:「係邊個嚟㗎?」他又指跟波多野結衣只見過一次,是萍水相逢,又指波多野不算其偶像:「每個人都好欣賞啲女仔。」問到可擔心在日本拍AV的波多野「安全」?他就話:「我覺得每個人都要注意職業安全,要做好防禦措拖,好似我做歌手咁,都好注重衛生,為防止體液傳染細菌,用咪前後都會抹吓個咪,防止感冒病毒惹到人。」問到可會繼續睇AV支持女優?他笑住話:「我話唔睇你信唔信呀?」

清水健被迫同性病女優打真軍

男優清水健曾自爆遇上恐怖經歷,指有一次同AV女優拍攝床戰,對手重要部位突流出綠汁,並滲出陣陣臭味,他被迫繼續演出,用脷舔對方流出綠汁的下體。拍攝後,他才得知該名女優染上淋病和梅毒。對於男優背後的悲哀,坤坤說:「聽到都驚。我都覺得個男優慘,不過佢哋係專業嘅,但企喺我立場,如果件事對身體有傷害,我個人覺得有斟酌餘地囉。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!