網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年10月31日 星期三

張繼聰:萬聖節星B出動!張繼聰行中國風勁驚嚇 __,張繼聰,

張繼聰搶晒鏡喎!今日係萬聖節,一眾星爸星媽都幫自己小朋友扮呢樣嗰樣!而一向搞鬼嘅張繼聰就幫囡囡張靖(Karina)打扮成小女巫,拎住個小南瓜袋仔,而表 ...


張繼聰搶晒鏡喎!


今日係萬聖節,一眾星爸星媽都幫自己小朋友扮呢樣嗰樣!而一向搞鬼嘅張繼聰就幫囡囡張靖(Karina)打扮成小女巫,拎住個小南瓜袋仔,而表情多多嘅Karina仲交足戲瞇瞇眼咁笑,非常蠱惑!而仔仔張瞻就做美國隊長,不過要講到驚嚇嘅一定係張繼聰本人,事關大家睇到最後一張相時,就突然見到佢一身古裝木無表情,加上張相好「殘舊」完全脫離現代,相當詭異!網民都笑言「腦即時彈出『撞鬼你咩』!」、你個look擺明嚇鬼」,阿聰留言:「妺妹哥哥準備好👌爸爸直頭係蓄勢待發😏我依身打扮殺落LKF(蘭桂坊) 一定係#中環我至猛 #全部人借歪 #萬聖節走中國風」大家都忍唔住笑咗,不過就問謝安琪(Kay)在哪兒呢?

驚嚇代表仲有辣媽楊洛婷一歲多嘅囡囡Tanya,變身殭屍妹嘅佢臉上有幾條血痕,仲拎住個骷髏骨頭一啲都唔驚,打扮勁有誠意!陳曉東兩個女就做鸚鵡,不過都幾嚇人,因為東東喺張相用黑筆遮住咗囡囡個樣,增添咗份詭異感!

另外,名模Jessica C.(JC)囡囡Tessa就行可愛風,做年年都咁hit嘅《魔雪奇緣》(Frozen)Elsa公主,Tessa仲對住鏡頭甜笑擺甫士添!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!