網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年10月31日 星期三

最愛劉德華演楊過 歷代郭靖悼念金庸 __,金庸,劉德華,

1960年,粵語片《神鵰俠侶》拍攝時,金庸曾前往探班。
1960年,粵語片《神鵰俠侶》拍攝時,金庸曾前往探班。【金庸逝世之神行百變】【本報訊】金庸作品曾多次被改編成電視劇及電影,對華文世界有深遠影響。不少明 ...


【金庸逝世之神行百變】

【本報訊】金庸作品曾多次被改編成電視劇及電影,對華文世界有深遠影響。不少明星及導演,對金庸離世都顯示了不捨之情,好像劉德華對金庸為其電影命名一直心存感激,電視劇初代郭靖白彪則憶起當年金庸探班的經過,連導演彭浩翔亦表示將金庸作品改編為電影一直是其心願,可見金庸對娛圈多代人都影響甚深。

記者︰阮英維 陳月萍 戴彩煥

今年在杭州舉行、旨在推介網絡文化的2018西湖IP大會中,《神鵰俠侶》成為「20年中國影視文學作品榜」之首。

事實上,不少明星亦是靠演活金庸筆下角色上位,好像鄭少秋因為曾主演《書劍恩仇錄》及《倚天屠龍記》而成為一代大俠。秋官聞金庸死訊後坦言不舒服:「佢係我心目中一個敬仰嘅長輩 ,佢嘅武俠小說無人能及!我好榮幸能演出佢兩部作品。以前見過金庸先生,佢對人和藹,又有修養。佢永遠在我心中!」





在2001年版本《倚天屠龍記》中演張無忌的吳啟華和演趙敏的黎姿曾與金庸合照。

在2001年版本《倚天屠龍記》中演張無忌的吳啟華和演趙敏的黎姿曾與金庸合照。

劉德華︰捨不得佢走

至於曾主演金庸筆下楊過及康熙的劉德華,對金庸離世表示哀傷:「能夠演出他筆下角色楊過係一個緣份。當年成立『天幕』創業作《91神鵰俠侶》都係金庸老師將其小說給電影命名。佢嘅離世絕對是武俠世界一個大損失,捨不得佢走,願佢一路好走。」76年「初代楊過」羅樂林接受傳媒訪問時說︰「我未做楊過,已經好鍾意睇金庸小說,細個租小說嚟睇。我好榮幸當年可以演到楊過,當年自己新入行,演起嚟好吃力,我覺得每個演員做到七八成似已經好好。」

汪明荃亦曾主演《倚天》及《書劍》,阿姐表示:「佢好有才華,文學方面貢獻好大,又辦報紙。我覺得佢好叻,佢作品中有好多地方都未去過,但佢寫到好似親歷其境咁,而佢作品更加係影響住全世界華人地方。」在《書劍恩仇錄》飾演駱冰的李司棋亦感遺憾:「我一向都好崇拜佢,不過很遺憾無緣見一面,我好喜歡佢嘅文筆同描述愛情嘅細膩,希望佢一路好走。」

曾演出電影版《笑傲江湖》令狐沖的許冠傑,透過製作人蕭潮順表示懷念金庸︰「Sam多謝金庸創造咗令狐沖呢個角色,因為呢個角色而好多得着,亦有隻歌《滄海一聲笑》。」

香港電視史上第一部改編金庸的電視劇,是76年佳視的《射鵰英雄傳》,「郭靖」白彪說︰「當年金庸先生都有嚟探班,嗰時仲有小小意見畀我哋,佢話覺得選角方面,我同米雪都非常適合,郭靖係一個非常敦厚嘅人,有情有義。聽到個消息,我都好難過。」同樣演過郭靖的黃日華亦深感難過:「本人有幸擔演過《射鵰英雄傳》的郭靖及《天龍八部》的喬峰兩個角色,令我的演藝事業達上高𥧌。真的可以講句『沒有金庸就沒有黃日華』。一路走好、永遠懷念金庸先生。」張智霖在94年版本《射鵰》飾演郭靖,他表示榮幸並感激金庸:「作為讀者我亦好感謝佢為我哋帶來咁精采嘅武俠世界,希望佢一路好走,衷心感激。」

演活韋小寶一角的梁朝偉說:「我都係查先生嘅書迷,好幸運能夠演過佢筆下嘅人物。查先生一路走好。」而明年將開拍《鹿鼎記》的導演彭浩翔表示拍金庸是其心願:「作為睇佢書大嘅一代,對呢位小說巨人離世感到可惜。我覺得作為呢一代導演,拍一次金庸係一個自己最大心願。」




鍾意就快D Share啦!