網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年10月31日 星期三

【舊夢不須記】 自認專一不風流 謝賢:依家叫我娶老婆,死畀你睇! __,謝賢,

 謝賢發誓一生只有五個女友
「我好專一,一生人到今日為止,得五個女朋友!」82歲的謝賢舉起3隻手指發誓。16歲入行的謝賢,因高大靚仔專拍愛情片,被封為風流小生!現實中的四哥拍過5 ...


「我好專一,一生人到今日為止,得五個女朋友!」82歲的謝賢舉起3隻手指發誓。



16歲入行的謝賢,因高大靚仔專拍愛情片,被封為風流小生!現實中的四哥拍過5次拖,有兩段婚姻,首任妻子是台灣第一代玉女甄珍,第二任妻子是前美艷女星狄波拉,現年82歲的四哥老而彌堅,早前才跟細49年的舊愛CoCo分手。一生離不開愛情的四哥不認風流:「我好專一,一生人到今日為止,得五個女朋友,真係㗎,我唔係亂咁去乜,我唔係太好色,我好尊重女性。」



年紀大了,有些記憶變得模糊,尤其是逝去的戀情,對瀟灑的四哥來說,可能是舊夢不須記!叫四哥細數情史,他帶點猶疑反問:「第一個係咪甄珍呀?」記者笑着提他首位女友是嘉玲姐,問兩人點解會分手?四哥的回憶返來了:「我衰囉,嗰陣我哋一間公司,因為相處得耐有感情,個個認為我哋拍拖,我亦都接受,但我衰鍾意玩,有時出去打枱波、打牌,丟低佢,我同嘉玲11、12年,後來佢撞到一個泰國仔,忽然同我講佢要結婚,我話你咪嫁囉,要結婚先話我知,唔要得落啦,佢哋結婚我都有去。」



甄珍是他的第一任妻子,兩人於74年結婚,76年離婚後甚少碰面:「上次佢嚟香港拍自傳,佢搵我,我係佢第一個情人同老公,佢搵我拍咗兩張相,好耐冇見佢啦,離婚後冇來往。」再見有甚麼感覺?四哥坦言:「我真係冇咗印象,良心講冇見佢20年,有次佢嚟香港,我撞到都唔認得佢㖭,因為變咗樣。」有指當年甄珍傷最深?四哥問:「我唔記得咗啦,傷我乜嘢?」當年甄珍愛上劉家昌,跟四哥結束2年婚姻,他說:「劉家昌夠韌力嘛,人係有感情動物,變心唔怪得佢,呢個講人性。」



好難想像這兩段戀情,四哥都是被飛的哪個,他沒怪舊愛變心,反自責:「佢哋搵到比我適合嘅人,你知啦,嗰陣我又後生又花弗又鍾意玩,一星期打三四次麻雀,呢啲都係我唔好,唔關佢事,兩夫妻唔可能日日攬住喺屋企,都要有啲交際,好似甄珍咁,我叫啲朋友嚟打牌,佢又戇居居喺房,整整下佢無聊,當佢識到一個木木獨獨又幾靚仔咪變心,佢又唔係好熟香港,廣東話都唔係好識,呢啲係天註定。」



數到第三個女友,四哥又忘了是誰,要人提才記起是蕭芳芳,四哥同樣自責:「都係我衰,拍拖之後,覺得呢個女仔好好、好乖,鍾意讀書,佢叫我得閒讀多啲書,我:『玩都唔夠時間,你叫我去讀書!』咁之後,佢話:『既然你咁,都唔係我需要嘅人,我哋就拜拜!』自己都覺得呢個女仔咁乖,而且佢同媽媽相依為命,咁我退出啦,十幾年後,佢有打電話同我傾偈。」



第四位女友是拉姑,亦是第二任妻子:「又係我自己衰囉,衰謝賢!成日掛住玩,拉姑好識做家務同照顧男人,我乜都唔使做,佢照顧晒,有時我打牌打到天光,又係衰我囉,總之呢個係上天安排。」



最愛是誰呢?四哥說:「五個都愛,分開咗依然係朋友,我最安心,佢哋啲男朋友同我都係好朋友。」現在沒女友會否好悶?四哥說:「冇咪冇囉,依家已經唔同咗,人成熟咗對呢樣冇咁重要,上咗年紀好似我依家咁嘅生活,對女人冇乜好大嘅心,朋友最緊要。一個人住咗幾十年,依家你叫我娶老婆,我死畀你睇,可能咋!」



撰文:余燕儀

攝影:仇志德

攝錄:廖達燊

場地:Table 18@apm



謝賢發誓一生只有五個女友 第一個女友是嘉玲 第一個女友是嘉玲
 謝賢讚拉姑是好老婆

謝賢讚拉姑是好老婆
 蕭芳芳太乖女,不適合四哥。

蕭芳芳太乖女,不適合四哥。
 今年才跟CoCo分手

今年才跟CoCo分手

鍾意就快D Share啦!