網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年10月31日 星期三

林盛斌:慶祝搵番失散兄弟?Bob拍劇萬歲勁豪氣 __,林盛斌,Bob,

有冇篤到大家笑點?令立立嘅光頭配搭一副粗框眼鏡向來都係藝人林盛斌(Bob)嘅Icon。最近佢有份拍攝電影《如珠如寶》就搣甩晒平日嘅Icon喇!尋日佢就 ...


有冇篤到大家笑點?


令立立嘅光頭配搭一副粗框眼鏡向來都係藝人林盛斌(Bob)嘅Icon。最近佢有份拍攝電影《如珠如寶》就搣甩晒平日嘅Icon喇!

尋日佢就喺社交網Post咗一張造型照,相中嘅佢戴上假長髮,雖然佢同假髮完美融合,但真係差啲唔認得佢!佢仲留言話:「呢個髪型,已經完全融入咗我個頭度,如無意外,今日,係我最後一日拍攝。各位《如珠如寶》手足,見到岸邊嘞!」

網民見到佢呢個頭勁大反應,有好多人都話佢長頭髮好似秋生,又有人話佢似脹咗之後嘅朱孝天,甚至有粉絲話佢似蔡一智,非常爆笑!不過似邊個都好,呢日已經係Bob最後一個拍攝喇~唔知佢會唔會唔捨得有頭髮嘅自己呢?向來出名捨得使錢嘅佢仲買咗一大堆凍肉、海鮮等,應該請劇組人員BBQ:「萬歲加料玩到咁,我都覺得自己有啲型……各位手足,辛苦了,慢慢食,江湖再見。《如珠如寶》,我,殺青!」 ​​​咁識做,抵你紅啦Bob!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!