網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年11月5日 星期一

劉穎鏇:【女神閨蜜】江嘉敏因咩嬲爆劉穎鏇? __,女神,江嘉敏,劉穎鏇,

劉穎鏇雖然同江嘉敏相差3年,但並唔影響佢哋成為好姊妹!《3日2夜》土耳其篇終於播完,劉穎鏇同江嘉敏呢對女神組合,除咗靚樣夠吸睛外,佢哋集集鬥嘴都夠晒爆 ...


劉穎鏇雖然同江嘉敏相差3年,但並唔影響佢哋成為好姊妹!


《3日2夜》土耳其篇終於播完,劉穎鏇同江嘉敏呢對女神組合,除咗靚樣夠吸睛外,佢哋集集鬥嘴都夠晒爆笑。不過去到最後一集都有感動位嘅,就係兩位講番佢哋第一次見面嘅回憶!劉穎鏇就印象深刻,佢話:「我喺電視城試完造型之後入廠,江嘉敏講話第一次見到有女Artist後生過佢,所以佢唔鍾意我!」非常爆笑。江嘉敏就話對劉穎鏇第一印象係「呢個女仔咁高嘅」,仲話接受唔到有人年輕過自己!

之後佢哋去咗英國拍劇,佢哋仲住埋同一間房,劉穎鏇就話感受到江嘉敏係一個大姐姐,因為好識照顧佢,煲熱水畀佢、仲帶埋零食同佢分享。而兩位女神都有一個共通點,就係兩個都咁驚曱甴,同埋兩個都係長腿女神。

一個1997年出世(劉穎鏇),一個1994年(江嘉敏),雖然年紀相差三年,但無阻佢哋兩個之間嘅感情,大家一齊拍節目、一齊拍劇,感情慢慢昇華成為好姊妹!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!