網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年11月5日 星期一

【《追龍》導演執導】 劉德華新MV落重本電影規模拍攝 動員250人 __,劉德華,

隆盛期待劉德華演唱會已經進入倒數階段,仲有大約一個月時間就會喺紅館舉行。為咗演唱會,華仔推出演唱會主題曲,主題曲與演唱會同名叫《MyLove》。《My ...




隆盛期待劉德華演唱會已經進入倒數階段,仲有大約一個月時間就會喺紅館舉行。為咗演唱會,華仔推出演唱會主題曲,主題曲與演唱會同名叫 《My Love》。《My Love》係輕快、Rap舞曲,搭配華仔以中國詩句所填寫歌詞「有花堪折直須折 莫待無花空折枝」。華仔說:「這首歌將西方音樂與中國文化交流,希望藉以傳遞想愛就去愛、要愛趁現在。」

為準備演唱會,華仔目前忙於各種排練、訓練,華仔更大花心機為主題曲拍攝MV。MV租下香港啟德郵輪碼頭,動員250名人員參與演出,還請來電影《追龍》導演關智耀掌鏡、以電影團隊製作這支MV。今次拍MV華仔先發現,自己已經有8年,未純粹為發表一首新歌拍攝MV,之前一直都拍緊廣告歌MV。

呢個MV想表達嘅係愛其實係可以不分年齡,不分界線,不分世俗,只要係「真愛」,每個人都應該勇敢追求自己的所愛,珍惜自己的幸福!

MV動員250人,陣容強大。

華仔已經有8年時間沒有純粹為發表一首新歌拍攝MV。



鍾意就快D Share啦!