網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年4月17日 星期三

許志安偷食黃心穎:我係醜惡嘅人 __,安仔,許志安,黃心穎,

爆喊認錯<br>許志安火速開記者會回應事件,宣布停工反省所做的錯事。
許志安偷食黃心穎:我係醜惡嘅人由人夫變成「淫夫」的許志安被爆背妻「偷食」,與無綫小生馬國明女友黃心穎在車廂中「摸啜」超過廿次!犯下彌天大錯的安仔昨晚痛 ...


許志安偷食黃心穎:我係醜惡嘅人

由人夫變成「淫夫」的許志安被爆背妻「偷食」,與無綫小生馬國明女友黃心穎在車廂中「摸啜」超過廿次!犯下彌天大錯的安仔昨晚痛哭流涕承認色心起,自責「醜惡」、「好惡心」,雖然連番道歉,但一句「不被原諒嘅事」,似乎五年婚姻凍過水。

今年是安仔與太太鄭秀文(Sammi)結婚五周年,但他竟然背妻與「姣精」黃心穎「偷食」,全城震驚!偷情短片長約16分鐘,安仔與戴上口罩的心穎及男友人一齊坐上車廂後座,當她聽到男友人堅持先送她回家即爆粗:「唔好扮嘢X你!兜X咗我先?」兩人擺明想急急撇甩友人!期間,心穎無視男友人在旁,親蜜地搣安仔的耳仔,又繼續肆無忌憚翹實他的手臂,再來一招胸壓,兩人還鬼祟用手袋遮住玩十指緊扣,當男友人落車,兩人即合拍叫司機:「鯉魚門(心穎香閨)!」然後心穎即餓狼上身,全程採取主動,隔住口罩飛撲先咀安仔一啖,可能嫌未夠喉,除低口罩再攬實激咀。

車廂激咀逾廿次 摸埋大髀

10分鐘車程,兩人狂咀超過廿次,最長一次啜足成分鐘,更加啜啜聲!安仔又將手放在女方大髀,姣精上身的心穎更加狼死,邊啜邊用手不停在安仔大髀游戈,又姣爆不停以英文對安仔講「你好驚呀?」、「你可以同我哋玩嘛」等,雖然似有醉意,但她臨落車卻清醒地說:「去到燈位轉右,唔該!」

鞠躬謝罪
  • 鞠躬謝罪
兩行鼻涕

  • 兩行鼻涕
Sammi得知老公出軌後,被指情緒大受打擊。

  • Sammi得知老公出軌後,被指情緒大受打擊。

事件曝光後,安仔傍晚火速召開記者會親作交代,一臉憔悴的他先向在場逾百傳媒鞠躬,甫開腔已忍不住哭起來:「真係好想親口衷心同大家講一聲對唔住,我要為我嘅家人、Sammi嘅家人、朋友,同埋錫我嘅人致萬二分歉意,因為自己做咗一件不可彌補、不被原諒嘅事,呢個錯我深深咁去反思自己,我係一個醜惡嘅人。」

網民將馬國明Key做的士司機目擊女友「偷食」許志安,夠晒啜核!

  • 網民將馬國明Key做的士司機目擊女友「偷食」許志安,夠晒啜核!
兩人飯局後一同乘車離開。

  • 兩人飯局後一同乘車離開。
離開時,許志安在車上仍激動痛哭。

  • 離開時,許志安在車上仍激動痛哭。

安仔繼續邊哭邊說,表明要承擔責任,宣布暫時停工:「我嗰晚的確飲咗好多好多好多嘅酒,但我覺得飲醉酒絕對唔係一個藉口去犯呢啲咁錯嘅事,我非常之後悔,同埋好難面對自己、接受唔到自己。我覺得自己好丟臉、好錯、好討厭、好惡心、好陌生,我有深刻反思點解唔可以控制自己去犯呢個錯誤,起咗呢個色心。由依家開始我會暫停所有自己嘅工作,直至搵番一個真正嘅自己同埋正確嘅自己,重新去檢視自己去學做人。」

宣布停工:畀時間搵番自己

對於老婆Sammi,安仔一而再向她說對不起:「我覺得自己不知所謂,因為我嘅錯誤同埋行為,令到身邊所有愛錫我嘅人,承受一種咁大壓力同痛苦,我希望嚟緊日子裏面,將所有被我整傷過、整痛嘅人都可以好好,我深刻反思其實我最錯嘅地方係迷失咗我自己!最後我要再一次同所有愛我嘅人講一聲,令你難堪、我做錯,對唔住,同埋對唔住Sammi,我唔知以後點樣去走自己嘅路,我呢一刻係冇咗靈魂,我係一個壞咗嘅人,希望大家可以畀時間我搵番自己,最後再一次同所有朋友講聲對唔住。」隨即起身鞠躬10秒道歉。

離開記者會後,安仔登上保母車,但依然激動痛哭,座駕直駛回淺水灣寓所。他在會上未有交代與Sammi的婚姻狀況,問到Sammi可有原諒、演唱會是否取消等問題,他都未有回答,事後在社交網再道歉:「這是一件不可能被原諒的錯事,我不敢奢求原諒……最後作為一個丈夫,我要向Sammi說對不起…我感到慚愧及痛心…」兩人的婚姻明顯告急危危乎。據知,Sammi得知老公出軌後情緒大受打擊,將Fb封面圖片變成黑色,似乎心已死,友人都擔心她抑鬱症復發。






鍾意就快D Share啦!