網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年4月17日 星期三

黃心穎歷年與男星合照集郵實錄!逢仔必黐集盡中港台韓男神! __,黃心穎,

黃心穎歷年與男星合照集郵實錄!逢仔必黐集盡中港台韓男神!|新蚊娛樂|
今日全城熱討「安心偷食」,然而回顧過去,黃心穎向來都是愛蒲之人,時常都會出席明星飯局、與藝人齊齊到夜場盡興等等,除此之外,原來心穎也有一個集郵男星的習 ...


今日全城熱討「安心偷食」,然而回顧過去,黃心穎向來都是愛蒲之人,時常都會出席明星飯局、與藝人齊齊到夜場盡興等等,除此之外,原來心穎也有一個集郵男星的習慣,常常扮演小Fans的角色,與不同的男星合照,現就同大家一齊看看歷年被心穎BB集郵的男星吧!

撰文:東方新地|圖片:新傳媒圖片庫、黃心穎IG|編輯:八卦妹





回顧黃心穎與男星集郵實錄 集盡中港台韓男神!

許志安、黃心穎偷食斷正

該段短片長約16分鐘,片段安仔、心穎和男友人坐在車廂後座,男友人堅持先送心穎返家,戴了黑色口罩的心穎爆粗反對:「唔好扮嘢X你!兜X咗我先?」安仔都撐心穎先送男友人返屋企,心穎搣了安仔耳朵一下,再向男友人爆粗:「你住邊呀?X你!」安仔叫司機把車開去大坑,心穎跟男友人說:「佢(安仔)送我返去呀!」心穎主動蹺實安仔左臂挨在他身上,兩人更用手袋遮掩偷玩十指緊扣。約3分鐘後男友人抵家預備落車,安仔話:「而家你走先,跟住我返我屋企,佢(心穎)返佢屋企。」男友人:「你講堅?」安仔:「係,堅!」惟當男友人落車後,安仔和心穎異口同聲跟司機說:「鯉魚門(心穎寓所地點)!」和安仔獨處時心穎先隔口罩咀了安仔一啖,不久索性除下口罩攬住安仔啜嘴。





黃心穎
根據黃心穎、許志安在片中的衣著打扮,相信出事短片是4月3日二人出應朋友的飯局之後!
黃心穎

黃心穎又靚又好身材,入行後緋聞不斷,如今仲偷食鄭秀文老公許志安,相信星途凍過水!




咀完後,兩人繼續十指緊扣,之後隱約聽到心穎說:「so sad…我好悶…教徒」跟住拉開安仔隻手不再緊拖,安仔惟有順勢將手貼在心穎大腿上,3秒後忍唔住又撩心穎十指緊扣。由大坑到鯉魚門短短10多分鐘車程,期間二人連環激咀逾20次,心穎全程採取「主動」情挑安仔不停攬他狂錫,二人錫了近1分鐘,心穎邊多次把手放在安仔腿部狂摸,其間隱約聽到心穎說:「…返屋企,唔好驚喎!」雖然大部分心穎做主動,但安仔也有回敬心穎錫了她面珠一啖,睇番二人當晚未覺有醉意,兩人到心穎香閨後齊齊落車,後事如何佢哋最清楚!





黃心穎

黃心穎曾在IG上載跟安仔、方力申、劉浩龍、梁漢文、丁子高等出席男友人生日飯局的照片,二人的打扮跟車廂偷食的衣服一模一樣。
黃心穎

報道指黃心穎同安仔近月行得好埋,連朋友都聞到陣除!




去年10月,心穎同安仔在大台「星光熠熠耀保良」拖手合唱《會過去的》,就是由安仔身邊的男同事安排。當晚,心穎跟安仔合唱後,亦有在IG上載合照,心穎在IG寫:「好記得某年暑假、車上不停loop住《一步一生》呢首歌,當時我點都唔會估到十幾年後會有機會同安仔在台上合唱。世事真係好微妙。仲係人生第一次踏上紅館的舞台!Thank you 安仔好好咁不停同我地rehearse。」

黃心穎與許志安於2018年10月為籌款節目《星光熠熠耀保良》合唱,二人在台上手拖手獻唱合唱歌曲「會過去的」,當時已經默契十足,不時情深對望。





黃心穎:第一次畀咗馬明

不過自封「集郵穎」嘅心穎BB,喺「集郵相簿」當中集得最多當然係男友馬國明。二人未拍拖時,黃心穎已經常找馬國明拍照,當時黃心穎為馬明劇集客串角色,更留言話:「我的『第一次』拍劇俾咗馬明。」

黃心穎

馬國明




由「第一次」開始,到成功將宅男馬明收服,心穎BB向馬明集郵次數多不勝數!

黃心穎

馬國明




黃心穎

馬國明

向「師奶殺手」埋身

遇上「師奶殺手」陶大宇,當然又要集郵一番!

黃心穎

陶大宇




黃心穎

陶大宇





集齊Big Four

最難得嘅仲係竟然畀佢逐個捉竟然畀佢集齊Big Four四子同佢嘅合照,「集郵穎」嘅集郵功力,真係唔到你唔服!

黃心穎

Big Four 許志安 蘇永康 梁漢文 張衛健
黃心穎

梁漢文




其他仲有天王黎明、郭富城、曾志偉、容祖兒、李克勤、陳奕迅等等等等⋯⋯

黃心穎

曾志偉
黃心穎

黎明




黃心穎

郭富城
黃心穎

李克勤 容祖兒




黃心穎

陳奕迅
黃心穎

張智霖




黃心穎

任達華
黃心穎

任賢齊




黃心穎

鄭中基
黃心穎

農夫




黃心穎

許廷鏗 胡鴻鈞
黃心穎

何遠東 胡鴻鈞




連周杰倫、黃曉明都有,真係集盡中港台!

黃心穎

周杰倫
黃心穎

黃曉明




就連韓國嘅oppa崔始源都成為心穎嘅集郵品之一!

運動界都有,呢個係NBA騎士籃球名將JR史密夫。

黃心穎

JR史密夫




女神相比下真係勁少,但都有個王馨平。

黃心穎

王馨平
黃心穎

仲有繼任《學是學非》嘅姊妹湯洛雯同馮盈盈。




黃心穎

麥美恩



來源 source: http://www.nmplus.hk
鍾意就快D Share啦!